Fandom

Pokémon Wiki

Clark

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

File-Clark.png

Clark

Clark jest Trenerem Pokémon, który brał udział w Podwójnej Bitwie w Konferencji Ever Grande.

Clark był znany jako "przewodnik" i używał swojej pałeczki do wydawania poleceń swoim Pokémonom w walce. Walczył z Ashem w drugiej Podwójnej Bitwie. Ta bitwa miała miejsce w odcinku Shocks and Bonds.

Clark wysłał Quilavę i Charizarda przeciwko Grovyle'owi i Glalie'emu Asha. Okazało się, że Ash miał zdecydowaną wadę, ale trzymał się świetnie. Ostatecznie Grovyle pokonał Quilavę, ale został znokautowany przez Stalowe Skrzydło Charizarda.

Wykorzystując swojego Glalie'ego, Ash stworzył kilka lodowych słupów, by zmylić Charizarda. Następnie Glalie użył Taranu, aby wygrać. Wtedy Ash mógł przejść do ćwierćfinału, a Clark został wyeliminowany z turnieju.

Pokémony

Clark's Quilava.png Quilava

Quilava pojawił się w odcinku Shocks and Bonds, gdzie walczył przeciwko Grovyle'owi i Glalie'emu Asha w parze z Charizardem. Stoczył dobrą walkę z Ashem, ale mimo typu korzystnego, Quilava został pokonany przez Grovyle'a.

Quilava zna takie ruchy jak Krąg Ognia i Szybki Atak.

Debiut Shocks and Bonds
Clark's Charizard.png Charizard

Charizard był używany w walce przeciwko Grovyle'owi i Glalie'emu Asha w odcinku Shocks and Bonds. Dzięki silnym Ognistym atakom udało mu się pokonać Grovyle'a Asha, ale został pokonany przez potężny Taran Glalie'ego.

Charizard zna takie ruchy jak: Miotacz Płomieni, Stalowe Skrzydło i Ognista Fala.

Debiut Shocks and Bonds

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki