Clark to postać z regionu Hoenn, pojawiająca się w odcinku Pieśń zwycięstwa. Jest on trenerem Pokémonów, który brał udział w Konferencji Ever Grande.

Historia

Clark jest znany jako "Dyrygent" i używa swojej pałeczki, aby kierować swoimi Pokémonami w walce.

Clark stoczył podwójną bitwę z Ashem podczas Konferencji Ever Grande. Używał Quilavę i Charizarda przeciwko Grovyle'owi i Glalie'emu. Choć okazało się, że Ash jest na straconej pozycji z powodu niekorzystnej sytuacji typów swoich Pokémonów, młody trener zachował spokój. Clark kazał swoim Pokémonom używać różnych ognistych ruchów, podczas gdy Pokémony Asha korzystały ze swoich najlepszych ataków. Ostatecznie Grovyle pokonał Quilavę, ale ostatecznie został znokautowany przez Stalowe Skrzydło Charizarda.

Wykorzystując swojego Glalie'ego, Ash stworzył kilka lodowych słupów, by uniemożliwić Charizardowi skuteczny atak Falą Żaru i utrudnić poruszanie się. Pokémonowi Asha udało się również zmylić go, skacząc z kolumny na kolumnę, i ostatecznie pokonać potężnym Taranem. Dzięki temu Ash awansował do kolejnej rundy, a Clark został wyeliminowany z turnieju.

Pokémony

Przy sobie

Quilava
EP405 Clark Quilava
Quilava został użyty wraz z Charizardem w podwójnej bitwie przeciwko Grovyle'owi i Glalie'emu Asha. Stoczył dobrą walkę, lecz został pokonany przez trawiastego Pokémona, mimo przewagi typu.

Quilava zna takie ruchy jak Krąg Ognia i Szybki Atak.

Debiut Pieśń zwycięstwa
Charizard
EP405 Clark Charizard
Charizard został użyty wraz z Quilavą w podwójnej bitwie przeciwko Grovyle'owi i Glalie'emu Asha. Dzięki swoim potężnym ognistym ruchom udało mu się pokonać Grovyle'a. Następnie walczył z Glalie'em. Chociaż miał znaczną przewagę dzięki swojemu typowi, został zmylony przez strategię Asha i pokonany Taranem.

Charizard zna takie ruchy jak: Miotacz Płomieni, Stalowe Skrzydło i Fala Żaru.

Debiut Pieśń zwycięstwa

Osiągnięcia

Odznaki

Poniżej znajduje się lista odznak zdobytych przez Clarka:

Liga Pokémon

Clark brał udział w następujących konferencjach Ligi Pokémon:

Aktorzy głosowi

Japonia: 石田彰 Akira Ishida
Stany Zjednoczone: Anthony Salerno

Ciekawostki

  • Oba znane Pokémony Clarka są tych samych gatunków, co dwa Pokémony Asha. W czasie premiery odcinka, w którym zadebiutował Clark, Ash miał jedynie Charizarda. Jego Cyndaquil ewoluował w Quilavę znacznie później, w odcinku Spotkanie ze starymi przyjaciółmi!.