Fandom

Pokémon Wiki

Clara

3144strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
File-Clara.png

Clara

Clara pojawiła się w odcinku Dogadajmy się!.

Po raz pierwszy spotkała Asha i spółkę, kiedy Ash został zaatakowany przez dzikiego Oddisha Usypiającym Pyłkiem, a jego Pikachu został porwany przez dzikiego Turtwiga. Clara przyprowadziła go, Brocka i Dawn do jej domku, gdzie dała Ashowi eliksir, by wybudzić go ze snu. Po przebudzeniu, był zaniepokojony Pikachu, ale Clara powiedziała mu, że wszystko będzie w porządku. Wyjaśniła, że Turtwig uważał, że Pikachu był w niebezpieczeństwie.

Clara następnie powiedziała jak poznała Turtwiga. Znalazła go wyczerpanego i ofiarowała mu trochę jedzenia. Początkowo miał zbyt wiele dumy, by wziąć żywność, ale jego żołądek powiedział inaczej. Wtedy chętnie skorzystał z żywności.

Kiedy Ash zaprzyjaźnił się z Turtwigiem, ku zaskoczeniu Asha, ten zaczął gryźć go w głowę. Ash zapytał, co się stało, a Clara roześmiała się i powiedziała, że Turtwig lubi Asha.

Po walce z Zespołem R, Clara zauważyła, że Turtwig i Ash wspaniale pracowali razem i poleciła Ashowi go złapać. W końcu udało mu się.

Pokémony

Zaprzyjaźnione

Ash's Turtwig.png Turtwig
Główny artykuł: Torterra Asha

Clara widziała w Turtwigu przyjaciela i opiekuna. Kiedy Clara znalazła Turtwiga wiedziała, że zawsze kręci się w pobliżu pozycji lidera. Clara stwierdziła, że Turtwig chce walczyć u boku Asha po pokonaniu Zespołu R. Ash zdobył Turtwiga.

Debiut Dogadajmy się!
Clara's Linoone.png Linoone
Clara spotkała Linoone'a, gdy został ranny podczas walki Pikachu i Turtwiga. Brock i Clara pielęgnowali go i w końcu powrócił do zdrowia.
Debiut Dogadajmy się!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki