Wikia

Pokepédia

Clamperl

Komentarze0
2559stron na
tej wiki

Szablon:Pokemon Clamperl to Pokémon typu wodnego. Ewoluuje w Huntaila lub Gorebyssa.

Biologia

Fizjologia

Clamperl to niebieski Pokémon, który przypomina małża lub ostrygę. Wewnątrz twardej, ciemno-niebieskij powłoki zewnętrzna jest delikatne, niebieskie ciało składające się z sześciu sferycznych rozszerzeń, otaczających małą, perłopodobną różową głowę. Oczy Clamperla są zwykle zamknięte i ma białe, okrągłe plamy na bokach głowy.

Różnice płci

Brak.

Zdolności specjalne

Clamperl głównie wykorzystuje swoją mocną muszlę, aby chronić się przed drapieżnikami. Powłoka może być również używana do wykonywania ataku Zatrzaśnięcie. Clamperl ma dość standardowe zdolności wodnego Pokémona.

Wspaniałe perły tworzone przez Clamperla posiadają tajemniczą energię przy ewolucji. Takie perły mogą powiększać psychiczne uprawnienia. W rzeczywistości, perły, które noszą Spoinki, to te, które tworzą Clamperle. W rzadkich przypadkach, Clamperl może produkować niebieskie perły zamiast zwykłych różowych.

Zachowanie

Clamperl jest dość łagodny, z wyjątkiem konfrontacji z drapieżnikami lub jeśli jego perła zostanie skradziona. Po zaciśnięciu się odmawia odpuszczenia. Kiedy ciało Clamperla staje się zbyt duże, aby zmieścić się wewnątrz skorupy, to znaczy, że Clamperl jest blisko ewolucji.

Siedlisko

Clamperl to Pokémon zamieszkujący morza.

Dieta

Clamperle są ogólnie filtratorami i jedzą w zasadzie wszystko, co pływa.

W anime

Ważniejsze występy

Clamperl zadebiutował w odcinku Clamperl mądrości. Spoink stracił swoją perłę i wziął niebieską perłę, która została utworzona przez Clamperla. Zespół R też chciał dostać w swoje ręce niebieską perłę.

Clamperl pojawił się również w odcinku Ewolucyjna wojna. Trenerzy, którzy mieszkali na wyspach ABC, rywalizowali ze sobą o to, która ewolucja Clamperla jest silniejsza.

Drugoplanowe role

Koordynator wykorzystał Clamperla w odcinku Nowa intryga, inny efekt.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG093 Clamperl, Pokémon Małża. Clamperl ma potężną skorupę, która służy nie tylko do obrony, ale także zatrzaskiwania się na zdobyczy.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki