Fandom

Pokémon Wiki

Clair

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Clair
Clair anime.png
イブキ Ibuki
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Jasnoniebieski
Miasto Blackthorn
Region Johto
Stanowisko Liderka Sali
Liderka w Sali Blackthorn
Odznaka Odznaka Rozwoju
Specjalizacja Typ Smoczy
Debiut Piękno tkwi w głębi
Postać

Clair jest Liderką Sali w Mieście Blackthorn. Jej specjalnością są Pokémony Smoki. Wręcza Odznakę Rozwoju trenerom, którzy ją pokonają.

Historia

Clair pojawia się w pięciu odcinkach - Piękno tkwi w głębi, Kły na nic, Doskonałe kule ognia, Lepiej osiem niż nic i A czemu nie?.

Kiedy Ash i spółka przechodzą obok Blackthorn, widzą Dratini i Gyaradosa w rzece. Odkrywają, że oba te Pokémony należą do Clair, która prowadzi Dratini w dół rzeki, aby zrzucił skórę. Zespół R łapie Dratini i wtedy Clair pokazuje swoje niezwykłe, akrobatyczne zdolności. Dratini ucieka i Ash walczy, aby go chronić. Podczas walki elektryczny atak o mało co nie trafia Dratini, ale Clair osłania go własnym ciałem i absorbuje elektryczność. Dratini jest świadkiem upadku swojej trenerki i, w przypływie wściekłości, ewoluuje w Dragonaira, aby zatrzymać Zespół R. Później Clair jest wreszcie gotowa, aby odprawić ważny rytuał, by zdobyć legendarny Kieł Smoka. Potem akceptuje wyzwanie Asha, który chce zdobyć Odznakę Rozwoju.

Plik:HGSS Clair Dragonair anime.png

Walka z Ashem zostaje nieoczekiwanie przerwana, gdy Zespół R kradnie Pazur Smoka. Ash, Clair i Zespół R lądują w Smoczym Niebie, gdzie Zespół R oszukuje Dragonite'a, aby im pomógł. Na szczęście Liza i Charizard Asha przybywają, aby pomóc. Potem Charizard pomaga Ashowi zdobyć ostatnią odznakę Ligi Johto.

Chociaż Clair wspomina Lance'a w anime, to nie jest jego kuzynką tak jak w grach. Zamiast tego wspomina, że trenował z nią w Sali Blackthorn zanim wstąpił do Elitarnej Czwórki.

Pokémony

Dratini → Dragonair
200pxDebiut: Piękno tkwi w głębi

Osobny artykuł: Dragonair Clair

Dragonair jest głównym Pokémonem Clair. Pierwszy raz pojawił się jako Dratini, kiedy miał zrzucić skórę, a Clair chroniła go w tym czasie. Kiedy Zespół R próbował ukraść Dratini, Clair chroniła go. Wkrótce doprowadziło to do ewolucji w Dragonaira. Dzięki nowej władzy, Dragonair łatwo pokonał Zespół R.

Clair również użyła Dragonaira w rewanżu z Ashem. Dzięki szybkości i siły łatwo pokonał Pikachu. Z szeroką gamą ruchów okazał się być wielkim wyzwaniem dla Charizarda. Ostatecznie został jednak pokonany przez Sejsmiczny Wstrząs Charizarda, zdobywając dla Asha Odznakę Rozwoju.

Ataki
Tornado, Błysk, Taniec Deszczu, Obrona, Fala Piorunów, Hiper Promień, Gniew Smoka i Stalowy Ogon
Gyarados
Clair Gyarados.pngDebiut: Piękno tkwi w głębi Gyarados jest ukrytą potęgą Clair. Widać go, gdy strzeże Dratini. Później, w czasie rewanżu Asha z Clair, udało mu się pokonać Snorlaxa Asha i stoczyć dobrą bitwę z Pikachu, ale ostatecznie przegrał przez Elektrowstrząs.
Ataki
Hydro Pompa, Hiper Promień, Oddech Smoka i Gryzienie
Kingdra
EP254.pngDebiut: Kły na nic Kingdra jest jednym z najsilniejszych Pokémonów Clair. Clair użyła ją w walkach z Ashem. W pierwszej bitwie, Ash zdecydował się najpierw na wykorzystanie Pikachu, ale ataki Pikachu nie miały dużego wpływu na Kingdrę. Ash wystawił Noctowla. Zaraz po tym mecz został przerwany przez Zespół R, który próbował ukraść Kieł Smoka.

W rewanżu, Kingdra stoczyła dobrą walkę ze Snorlaxem Asha, ale została ostatecznie pokonana przez Lodowe Uderzenie.

Ataki
Tornado, Hydro Pompa, Zwinność, Prędkość i Hiper Promień

Liderzy Sal w regionie Johto
Plik:FileZephyr Badge.png

Falkner
w mieście Violet

Plik:FileHive Badge.png

Bugsy
w mieście Azalea

Plik:FilePlain Badge.png

Whitney
w mieście Goldenrod

Plik:FileFog Badge.png

Morty
w mieście Ecruteak

Plik:FileStorm Badge.png

Chuck
w mieście Cianwood

Plik:FileMineral Badge.png

Jasmine
w mieście Olivine

Plik:FileGlacier Badge.png

Pryce
w mieście Mahogany

Plik:FileRising Badge.png

Clair
w mieście Blackthorn

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki