Fandom

Pokémon Wiki

Cissy

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Cissy
Cissy
アツミ Atsumi
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Kasztanowy
Miasto Wyspa Mikan
Region Wyspy Pomarańczowe
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Mikan
Odznaka Koralowa Odznaka
Wyzwanie Trafienie Wodną Bronią do celu, wyścig surfingowy w pobliżu wybrzeża
Debiut Niespodziewany przypływ
Postać

Cissy jest Liderką Sali na Wyspie Mikan. Daje Koralową Odznakę trenerom, którzy ją pokonają.

Historia

Cissy zadebiutowała, gdy Ash wyzwał ją do walki o Koralową Odznakę w odcinku Niespodziewany przypływ. Zgodnie z Traceym, znana jest jako "jedna z najtrudniejszych trenerów w Pomarańczowej Załodze". Specjalizuje się w wodnych Pokémonach, a jedną z zasad jej sali jest to, by jej przeciwnicy zostali zobowiązani do stosowania również wodnych Pokémonów.

Ash odkrył, że Cissy, jak reszta Pomarańczowej Załogi, prowadzi różnego rodzaju sale, inne niż te, które były używane w Lidze Indygo. Pierwsza część meczu to jest test dokładności, w którym zarówno Cissy jak i trenerzy mają do wykorzystania Pokémona z Wodną Bronią, by dokładnie trafić w cele. Drugi test to wyścig-surfowanie wokół niektórych boji w pobliżu wybrzeża. Ash zwyciężył w obu wyzwaniach i wygrał odznakę.

Mieszka z asystentem i młodszym bratem, Sentą, który jest również trenerem Pokémon.

Pokémony

Seadra
Cissy Seadra.pngDebiut: Niespodziewany przypływ Cissy używała Seadrę przeciwko Squirtle'owi Asha w celowaniu Wodną Bronią do celu jako ich walka w sali. Wydaje się być wrażliwy, bo zaatakował Wodną Bronią Asha, po tym jak ten nazwał go brzydkim. Razem ze Squirtle'em uderzył w cel w wysokości, przez co Cissy zdecydowała się na rozstrzygnięcie meczu poprzez wyścig.
Ataki
Wodna Broń
Blastoise
Cissy Blastoise.pngDebiut: Niespodziewany przypływ Cissy wybrała Blastoise'a do stosowania go w wyścigu w wyzwaniu Asha o odznakę. Był tymczasowo schwytany przez Zespół R, ale łatwo uciekł przy jego przytłaczającej sile. Blastoise rywalizował z Lapras Asha. Kiedy Lapras miał nad nim większą prędkość, Blastoise dopasował ją do siły. Kiedy Cissy i Blastoise zbliżali się do mety, zalała ich fala. Podczas gdy Ash uratował się Lodowym Promieniem Lapras, Cissy oderwała się od Blastoise'a, gdy fala uderzyła. Blastoise poruszał się szybko i uratował Cissy przed upadkiem do wody. Mimo że dogonili Asha i Lapras, Ashowi udało się jako pierwszemu przekroczyć linię mety poprzez użycie przez Lapras Lodowego Promienia i jazdę na lodzie.
Ataki
Hydro Pompa *
Liderzy Sal z Pomarańczowego Archipelagu
Plik:FileCoral-Eye Badge.png

Cissy
z Wyspy Mikan

Plik:FileSea Ruby Badge.png

Danny
z Wyspy Środka

Plik:FileSpike Shell Badge.png

Rudy
z Wyspy Trovita

Plik:FileJade Star Badge.png

Luana
z Wyspy Kumquat

Mistrz
Drake
z Wyspy Pummelo

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki