FANDOM

Cissy to liderka sali na wyspie Mikan. Wręcza Odznakę Koralowego Oka trenerom, którzy ją pokonają.

Historia

Cissy zadebiutowała w odcinku Niespodziewany przypływ, kiedy Ash wyzwał ją do walki o Odznakę Koralowego Oka. Jak twierdzi Tracey, jest ona znana jako "jedna z najsilniejszych trenerów Drużyny Pomarańczowej". Specjalizuje się w Pokémonach typu wodnego, a jedną z zasad panujących w jej sali jest to, aby jej przeciwnicy również korzystali z wodnych Pokémonów.

Ash odkrył, że Cissy, podobnie jak reszta liderów na Pomarańczowym Archipelagu, prowadzi bitwy w sali inaczej niż liderzy w Błękitnej Lidze. Pierwsza część wyzwania w jej sali to test celności, w którym liderka oraz wyzywający muszą trafić w cele, korzystając z Pokémona znającego Armatkę Wodną. Drugi test to wyścig-surfowanie wokół boi na wybrzeżu. Ash zwyciężył w obu wyzwaniach i zdobył odznakę.

Cissy mieszka ze swoim młodszym bratem, Sentą, który jest również trenerem Pokémonów oraz asystentem w sali Mikan.

Cissy pojawiła się również w retrospekcjach w odcinkach: Czas relaksu, Witaj, Pummelo i Wiwat Lapras.

Pokémony

Przy sobie

Seadra
EP087 Cissy Seadra
Cissy wykorzystała Seadrę w starciu przeciwko Squirtle'owi Asha w strzelaniu Armatką Wodną do celu, co było pierwszym wyzwaniem w sali Mikan. Wydaje się być wrażliwym Pokémonem, gdyż zaatakował Asha po tym, jak ten nazwał go brzydkim. Seadra zremisował ze Squirtle'em w konkurencji celności, przez co Cissy zdecydowała się na rozstrzygnięcie meczu poprzez wyścig wodny.

Seadra pojawił się również w retrospekcji w odcinku Czas relaksu.

Jedyny znany ruch Seadry to Armatka Wodna.

Debiut Niespodziewany przypływ
Blastoise
EP087 Cissy Blastoise
Cissy wybrała Blastoise'a do wyścigu wodnego, w którym Ash zamierzał zdobyć jej odznakę. Został tymczasowo schwytany przez Zespół R, ale łatwo uciekł dzięki swojej przytłaczającej sile. Rywalizował z Laprasem. Chociaż przeciwnik był szybszy, Blastoise był w stanie dorównać mu, korzystając ze swojej siły. Kiedy Cissy i Blastoise zbliżali się do mety, uderzyła fala. Podczas gdy Ash uratował się Lodowym Promieniem Laprasa, Cissy spadła z Blastoise'a. Pokémon zdołał jednak schwytać ją przed upadkiem do wody. Mimo że dogonili Asha i Laprasa, Ashowi udało się jako pierwszemu przekroczyć linię mety, zamrażając fragment wody i ślizgając się po nim.

Blastoise pojawił się również w retrospekcjach w odcinkach: Czas relaksu, Witaj, Pummelo i Wiwat Lapras.

Jedyny znany ruch Blastoise'a to Pompa Wodna.

Debiut Niespodziewany przypływ

Aktorzy głosowi

Japonia: 長沢美樹 Miki Nagasawa
Stany Zjednoczone: Tara Jayne
Polska: Anna Dąbkowska

Zobacz też

Liga Pomarańczowa
Coral-Eye Badge
Liderka Sali
Cissy
Sala Mikan
Sea Ruby Badge
Lider Sali
Danny
Sala Środka
Spike Shell Badge
Lider Sali
Rudy
Sala Trovita
Jade Star Badge
Liderka Sali
Luana
Sala Kumquat
Winner Trophy
Najwyższy Lider Sali
Drake
Stadion Pummelo