FANDOM

Chuck
Chuck anime
シジマ Shijima
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Czarny
Kolor włosów Brązowy
Miasto Cianwood
Region Johto
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Cianwood
Odznaka Odznaka Burzy
Specjalizacja Typ Walczący
Debiut Wygrać z Machokiem
Postać

Chuck jest Liderem Sali w mieście Cianwood. Jego specjalnością jest typ Walczący. Chuck daje Odznakę Burzy trenerom, którzy go pokonają.

Historia

Chuck pojawił się w odcinku Wygrać z Machokiem. Ash i jego przyjaciele spotkali człowieka, który trenował z Machokiem. Ash odkrył, że ten mężczyzna to Chuck, Lider Sali w Cianwood. Mimo że jest mistrzem walki, męczy się, ponieważ ma trochę tłuszczu. Jego żona ciągle wyśmiewa się z niego z tego powodu. Ma on pozytywny umysł i emocje. Ma tendencje do płakania.

Później, Ash walczył z Chuckiem o Odznakę Burzy. Ash użył Pikachu, który został pokonany przez Poliwratha. Ash następnie wykorzystał Bayleef, która pokonała Poliwratha i Machoke'a.

W późniejszym czasie ustalono, że Brawly, Lider Sali w mieście Dewford, był jednym z wielu studentów Chucka.

Pokémony

Poliwrath
Chuck PoliwrathDebiut: Wygrać z Machokiem Poliwrath Chucka był stosowany jako pierwszy Pokémon w bitwie z Ashem w sali.

Poliwrath wytrzymuje Elektrowstrząs Pikachu. Następnie udaje się mu powstrzymać Pikachu, używając Skupienia Energii, a następnie Dwuchlastu.

Ash następnie wybiera Bayleef. Poliwrath używa Wodnej Broni, którą unika Bayleef. Ash rozkazuje jej użyć Ostrego Liścia i Dzikiego Pnącza, uderzając Poliwrathem o ziemię. Poliwrath użył Skupienia Energii, gdy próbuje wstać, ale Bayleef używa Ciosu Ciałem i pokonuje go.

Ataki
Skupienie Energii, Dwuchlast i Wodna Broń
Machoke
Chuck MachokeDebiut: Wygrać z Machokiem Machoke jest głównym Pokémonem Chucka.

Machoke debiutuje w odcinku Wygrać z Machokiem. Chuck i Machoke mają bliskie więzi przyjaźni ze sobą. Widać to, gdy oboje płaczą i przytulają się do siebie, gdy są szczęśliwi. Walczą ze sobą, często w celu poprawy ich stężenia w bitwach.

Chuck użył go do walki z Ashem w sali. Walczył z Bayleef. Używając Uległości, Machoke prawie pokonał Bayleef, ale dzeki wsparciu Asha, Bayleef wygrała mecz.

Ataki
Cios Karate, Uległość, Skupienie Energii i Krzyżo Cios
Liderzy Sal w regionie Johto
Plik:FileZephyr Badge.png

Falkner
w mieście Violet

Plik:FileHive Badge.png

Bugsy
w mieście Azalea

Plik:FilePlain Badge.png

Whitney
w mieście Goldenrod

Plik:FileFog Badge.png

Morty
w mieście Ecruteak

Plik:FileStorm Badge.png

Chuck
w mieście Cianwood

Plik:FileMineral Badge.png

Jasmine
w mieście Olivine

Plik:FileGlacier Badge.png

Pryce
w mieście Mahogany

Plik:FileRising Badge.png

Clair
w mieście Blackthorn

Więcej z Fandomu

Losowa wiki