Fandom

Pokémon Wiki

Chuck

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Chuck
Chuck anime.png
シジマ Shijima
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Czarny
Kolor włosów Brązowy
Miasto Cianwood
Region Johto
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Cianwood
Odznaka Odznaka Burzy
Specjalizacja Typ Walczący
Debiut Wygrać z Machokiem
Postać

Chuck jest Liderem Sali w mieście Cianwood. Jego specjalnością jest typ Walczący. Chuck daje Odznakę Burzy trenerom, którzy go pokonają.

Historia

Chuck pojawił się w odcinku Wygrać z Machokiem. Ash i jego przyjaciele spotkali człowieka, który trenował z Machokiem. Ash odkrył, że ten mężczyzna to Chuck, Lider Sali w Cianwood. Mimo że jest mistrzem walki, męczy się, ponieważ ma trochę tłuszczu. Jego żona ciągle wyśmiewa się z niego z tego powodu. Ma on pozytywny umysł i emocje. Ma tendencje do płakania.

Później, Ash walczył z Chuckiem o Odznakę Burzy. Ash użył Pikachu, który został pokonany przez Poliwratha. Ash następnie wykorzystał Bayleef, która pokonała Poliwratha i Machoke'a.

W późniejszym czasie ustalono, że Brawly, Lider Sali w mieście Dewford, był jednym z wielu studentów Chucka.

Pokémony

Poliwrath
Chuck Poliwrath.pngDebiut: Wygrać z Machokiem Poliwrath Chucka był stosowany jako pierwszy Pokémon w bitwie z Ashem w sali.

Poliwrath wytrzymuje Elektrowstrząs Pikachu. Następnie udaje się mu powstrzymać Pikachu, używając Skupienia Energii, a następnie Dwuchlastu.

Ash następnie wybiera Bayleef. Poliwrath używa Wodnej Broni, którą unika Bayleef. Ash rozkazuje jej użyć Ostrego Liścia i Dzikiego Pnącza, uderzając Poliwrathem o ziemię. Poliwrath użył Skupienia Energii, gdy próbuje wstać, ale Bayleef używa Ciosu Ciałem i pokonuje go.

Ataki
Skupienie Energii, Dwuchlast i Wodna Broń
Machoke
Chuck Machoke.pngDebiut: Wygrać z Machokiem Machoke jest głównym Pokémonem Chucka.

Machoke debiutuje w odcinku Wygrać z Machokiem. Chuck i Machoke mają bliskie więzi przyjaźni ze sobą. Widać to, gdy oboje płaczą i przytulają się do siebie, gdy są szczęśliwi. Walczą ze sobą, często w celu poprawy ich stężenia w bitwach.

Chuck użył go do walki z Ashem w sali. Walczył z Bayleef. Używając Uległości, Machoke prawie pokonał Bayleef, ale dzeki wsparciu Asha, Bayleef wygrała mecz.

Ataki
Cios Karate, Uległość, Skupienie Energii i Krzyżo Cios
Liderzy Sal w regionie Johto
Plik:FileZephyr Badge.png

Falkner
w mieście Violet

Plik:FileHive Badge.png

Bugsy
w mieście Azalea

Plik:FilePlain Badge.png

Whitney
w mieście Goldenrod

Plik:FileFog Badge.png

Morty
w mieście Ecruteak

Plik:FileStorm Badge.png

Chuck
w mieście Cianwood

Plik:FileMineral Badge.png

Jasmine
w mieście Olivine

Plik:FileGlacier Badge.png

Pryce
w mieście Mahogany

Plik:FileRising Badge.png

Clair
w mieście Blackthorn

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki