Fandom

Pokémon Wiki

Christie

2978stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Christie.png

Christie

Christie (jap. リナ Rina, ang. Christie) — Trenerka Pokémon, która wraz z Doyle'em pojawiła się w odcinku Dokąd poszedłeś, Audino?.

Historia

Christie pomagała Sierżant Jenny rozwiązać tajemnicę zniknięcia Audino po tym, jak Audino jej dobrego przyjaciela zniknął. Ona i Doyle często sprzeczali się o to, kto pierwszy znajdzie brakujące Audino i konkurowali ze sobą za pomocą swoich psychicznych Pokémonów. Miała przeczucie, że Audino były manipulowane przez jakiś psychiczny atak.

Później, Christie współpracowała z Iris i razem oglądały Audino Mimi, do którego przyczepiły urządzenie lokacyjne. Audino wkrótce zaczęła zachowywać się dziwnie, a Christie i Iris zaczęły biec za nim i spotkały się z Jenny, Cilanem, Doyle'em i Ashem. Christie udało się zatrzymać Audino za pomocą Telekinezy Gothity.

Christie i inni wkrótce odnaleźli wszystkie brakujące Audino i odkryli, że były kontrolowane przez fale dźwiękowe stworzone przez Zespół R. Potem wykorzystała Gothitę do walki z Woobatem Jessie. Po rozwiązaniu wypadku, Christie chętnie chciała się dowiedzieć, czy jej Gothita pomogła więcej niż Solosis Doyle'a, ale Jenny poinformowała ich obu, że najwięcej pomógł Roggenrola Asha.

Pokémony

574 mini.png Gothita
Christie Gothita.png Gothita została wykorzystana, by pomóc w rozwiązaniu tajemnicy zniknięcia Audino. Po tym jak dwa Audino zniszczyły most za pomocą Psychicznego Ciosu, Christie nakazała Gothicie użyć Telekinezy, aby przenieść grupę przez rzekę. Następnie została wykorzystywana do walki z Zespołem R i użyła Psycho Szoku na Woobacie.

Gothita zna takie ruchy jak Telekineza i Psycho Szok.

Dubbing

Kraj Aktor(ka)
Japonia 安野希世乃 Kiyono Yasuno
Stany Zjednoczone Carrie Savage
Polska Aleksandra Kowalicka

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki