FANDOM

Christie to trenerka Pokémonów z regionu Unova, pojawiająca się w odcinku Dokąd poszedłeś, Audino?.

Historia

Christie pomagała sierżant Jenny rozwiązać tajemnicę zniknięcia Audino po tym, jak Audino jej dobrego przyjaciela zniknął. Ona i Doyle często sprzeczali się o to, kto pierwszy znajdzie zaginione Audino i konkurowali ze sobą za pomocą swoich psychicznych Pokémonów. Miała przeczucie, że Audino były manipulowane przez jakiś psychiczny ruch.

Później Christie współpracowała z Iris i razem obserwowały Audino Mimi, do którego przyczepiły urządzenie lokalizacyjne. Audino wkrótce zaczął zachowywać się dziwnie, a kiedy ten zaczął oddalać się od domu, Christie i Iris pobiegły za nim. Śledząc go, ponownie spotkały się z Jenny, Cilanem, Doyle'em i Ashem. Christie udało się zatrzymać Audino za pomocą Telekinezy Gothity.

Christie i inni wkrótce odnaleźli wszystkie zaginione Audino i odkryli, że były kontrolowane przez fale dźwiękowe stworzone przez Zespół R. Potem wykorzystała Gothitę do walki z Woobatem Jessie. Po zażegnaniu kryzysu Christie chciała się dowiedzieć, czy jej Gothita pomogła bardziej niż Solosis Doyle'a, ale Jenny poinformowała młodych trenerów, że najwięcej pomógł Roggenrola Asha.

Pokémony

Przy sobie

Gothita
EP697 Christie Gothita
Gothita została wykorzystana, by pomóc w rozwiązaniu tajemnicy zniknięcia Audino. Po tym, jak dwa Audino zniszczyły most za pomocą Psychicznego Ciosu, Christie nakazała Gothicie użyć Telekinezy, aby przenieść grupę przez rzekę. Następnie została wykorzystywana do walki z Zespołem R i użyła Psychoszoku na Woobacie.

Gothita zna takie ruchy jak Telekineza i Psychoszok.

Debiut Dokąd poszedłeś, Audino?

Aktorzy głosowi

Japonia: 安野希世乃 Kiyono Yasuno
Stany Zjednoczone: Carrie Savage
Polska: Aleksandra Kowalicka