FANDOM

Chris

Chris

Chris (jap. クリス Chris) to postać z odcinka The Mystery of the Missing Cubchoo!. Spotkał Asha i jego przyjaciół, kiedy próbował znaleźć swojego zgubionego Cubchoo. Przyjaciele zaoferowali mu pomoc w szukaniu, podczas gdy Cilan stwierdził, że jest to doskonała okazja, aby stać się "znawcą-detektywem".

Chris wyjaśnił, że zostawił Cubchoo w Domu Pokémon, kiedy poszedł spać. Gdy przyszedł następnego dnia rano, Cubchoo zniknął. Podczas poszukiwań, grupa natknęła się na dzikiego Beartica, którego Cilan podejrzewał o uprowadzenie Cubchoo. Ta historia wkrótce została obalona sądząc, że Beartic rzeczywiście ewoluował z Cubchoo. Ale gdy Chris starał się przywrócić go do Balla, to nie zadziałało, wskazując, że to tylko dziki Beartic.

Grupa szybko zauważyła brakującego Cubchoo Chrisa z dzikim Larvitarem. To on pomógł Cubchoo uciec z domu, otwierając drzwi i kopiąc dziurę pod ogrodzeniem. Chris zdał sobie sprawę, że Cubchoo i Larvitar są przyjaciółmi, więc postanowił dodać Larvitara do swojego zespołu.

Pokémony

Cubchoo
Chris Cubchoo

Cubchoo Chrisa zniknął z Domu Pokémonów późno w nocy, aby bawić się z dzikim Larvitarem. W końcu został znaleziony.

Larvitar
Chris Larvitar

Larvitar zaprzyjaźnił się z Cubchoo Chrisa i pomógł mu uciec z domu. Przed tym jak Cubchoo wrócił do Chrisa, Larvitar walczył ze Scraggym Asha. Walka zakończyła się remisem. Chris następnie przyjął go do swojego zespołu, by mógł być razem z Cubchoo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki