FANDOM

Choko.png

Choko

Choko (jap. チョコ Choko) pojawiła się w odcinku Przybywa brygada Trubbisha!.

Choko jest jednym z przedszkolaków Danieli. Wraz z kolegami, Choko zaprzyjaźniła się z Trubbishem i przyniosła go do klasy. Daniela powiedziała klasie, że nie mogą go zatrzymać i oddała go na złomowisko mimo głębokiego uczucia Choko do niego.

Ash zaprzyjaźnił się z Choko nawet po tym, gdy rzuciła w niego kulami błota, kiedy po raz pierwszy spotkała go na drodze. Ash pomógł rozwikłać rozbieżność dotyczącą Trubbisha i klasa była w stanie go zatrzymać.

Później pojawiła się w retrospekcji w odcinku Explorers of the Hero's Ruin!.

Pokémony

Przyjęte

Trubbish
Daniela Trubbish.png

Choko po raz pierwszy zetknęła się z Trubbishem, gdy ona i jej przyjaciele znaleźli go na wysypisku śmieci. Nauczycielka nie pozwoliła im zatrzymać go ze względu na reputację i jedzenie zabawek. W efekcie jej studenci zbuntowali się przeciwko niej i przechowywali Trubbisha w tajemnicy, nie pozwalając jej podejść. Nawet kiedy Trubbish uratował dzieci przed Sandilem, który zaatakował ich, wciąż chciała się go pozbyć z tajnej bazy, lecz gdy ten uratował Avery'ego, stosunek między nimi się zmienił. Daniela pozwoliła mu zostać. Zdolnością Trubbisha jest Smród.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki