Fandom

Pokémon Wiki

Chinchou

3055stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Chinchou jest Pokémonem typu elektrycznego i wodnego. Ewoluuje w Lanturna.

Biologia

Fizjologia

Chinchou to niebieski Pokémon. Ma niebieską głowę połączoną z tułowiem i małe stopy. Jego oczy są całe Żółte z czarnym znaczkiem "+". Posiada jasnoniebieskie płetwy. Jego czółki są duże i żółte.

Różnice płci

Brak.

Zdolności specjalne

Chinchou ładuje swoje elektryczne ataki poprzez pochłanianie energii przez antenki. Choć Chinchou jest rybą, ma możliwość poruszania się na lądzie.

Zachowanie

Chinchou pulsuje oświetleniem elektrycznym do wymiany sygnałów z innymi.

Siedlisko

Chinchou często czają się w ciemnych głębinach oceanu, rzadko kiedy zbliżają się do powierzchni lub do jej pobliżu.

Dieta

Chinchou używa dodatnich i ujemnych ładunków elektrycznych z dwóch anten, by jego ofiara zemdlała. Tak jak każdy Pokémon, Chinchou nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Pierwsze poważne wystąpienie Chinchou nastąpiło w odcinku Prowadź nas, Chinchou!. Wówczas Pokémon ten był pod własnością Daytona.

Trinity użyła Chinchou w jej walce z Misty w Pucharze Wirów w odcinku Ważny mecz.

Drugoplanowe role

Chinchou Egg.png

Jajo Chinchou

Chinchou pojawił się w odcinku Pikachu i Pichu.

Chinchou jest jednym z elektrycznych Pokémonów, które zostały zauważone w jeziorze w odcinku Czysty jak kryształ.

Juan ma Chinchou, który pojawił się w odcinku Przeznaczenie wielkiej ósemki.

Chinchou również pojawił się w fantazji Jessie w odcinku Jedna wielka rodzina Happiny.

Kilka Chinchou pojawiło się w filmie Giratina i Strażnik Nieba.

Chinchou pojawił się w odcinku Legenda jeziora.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
EP212 Chinchou, Pokémon Wędkarz. Może przewodzić prąd elektryczny pomiędzy końcami macek z dodatniego do ujemnego końca macki. Może komunikować się pod wodą błyskając mackami.
Na tym kończą się wpisy z oryginalnej serii.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki