Fandom

Pokémon Wiki

Chimecho Jamesa

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Chimecho Jamesa
コジロウのチリーン Kojirō's Chirean
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy James
Miejsce złapania Fortree
Obecna lokalizacja W domu Jamesa
Historia
Debiut Kto teraz leci?
Złapany w Kto teraz leci?
358MS.png
Nigdy nie ewoluował.

Chimecho Jamesa był drugim Pokémonem złapanym przez Jamesa z Zespołu R podczas swojej podróży przez Hoenn, po Cacnei.

Historia

Plik:James and Chimecho.png
Chimecho został zatrzymany przez Jamesa w odcinku Kto teraz leci?. W tym odcinku Zespół R śledził Asha i jego przyjaciół aż do Karnawału w Fortree. Jessie i Meowth zauważyli, że James nie bawi się dobrze na karnawale, a gdy zapytali dlaczego, ten powiedział im opowieść o tym, że kiedy był młodszy, jeździł samochodem rodziców i nie mógł uczestniczyć w karnawale. Pewnego dnia, gdy jechał, ujrzał obok Chimecho na sprzedaż w karnawale. W nocy, pobiegł na karnawał go kupić, ale było już za późno; karnawał wyjeżdżał. Był bardzo rozczarowany, że brakło szansy na uzyskanie tego, co nazywał swoją "pierwszą miłością".

Później na festiwalu, James natrafił na sprzedawcę Magikarpiów, który sprzedawał dziwnie wyglądające Chimecho. James kupił jednego, ale później okazało się, że był to Hoppip w przebraniu Chimecho i odleciał. Przygnębiony, tracąc swoją kolejną szansę, James od razu ożywił się, kiedy prawdziwy Chimecho przyleciał do niego. James zapytał Chimecho, czy ten chciałby być jego Pokémonem i zgodził się, owijając się wokół głowy Jamesa z podniecenia.

James absolutnie uwielbia swojego Chimecho, który jest często postrzegany poza Poké Ballem albo w pobliżu Jamesa. Ma miejsce w motto Zespołu R po Wobbuffecie. James nie chce umieścić Chimecho w jakimkolwiek niebezpieczeństwie. W odcinku Lekcje z Lilycove!, Jessie pożyczyła Chimecho do wykorzystania w Pokazach Pokémon. W trakcie konkursu, James był bardzo zaniepokojony Chimecho i wyraził niezadowolenie na jego cierpienie. Innym razem, James szepnął Chimecho, że powinien odlecieć, gdy Zespół R był atakowany.

Chimecho ma bardzo wesołą osobliwość i jest oczywiste, że mocno dba o Jamesa, tak jak James o niego. Czasami jest zbyt czuły, jak Carnivine i Cacnea. W tych przypadkach, owija swój ogon wokół Jamesa. Ponieważ nie walczy, rzadko współpracuje z pozostałymi Pokémonami Zespołu R, z wyjątkiem okresu motto, gdy mówi po Meowcie i Wobbuffecie.

W odcinku Kochany, mały James!, James zostawił Chimecho z opiekunami w swoim starym domu na urlopie w pobliżu Safranii, ze względu na wysoką gorączkę. Planuje powrót do niego, gdy wyzdrowieje.

Pojawił się w fantazji w odcinku Śpiew dzwoneczków, po tym jak James zobaczył Chinglingi Francesci.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki