FANDOM

Chili
Chili
ポッド Pod
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Czerwony
Kolor włosów Czerwony
Miasto Striaton
Region Unova
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Striaton
Odznaka Odznaka Tria
Specjalizacja Typ Ognisty
Debiut Trzech Liderów, potrójne problemy!
Postać

Chili to jeden z trzech liderów pierwszej sali w Unova.

Historia

Chili pojawia się w odcinku Trzech Liderów, potrójne problemy! u boku braci, Cilana i Cressa. Wraz z Cressem spotyka Asha, gdy obsługuje jednego z klientów. Ash odmawia skorzystania z kawiarni mówiąc, że chce walczyć z Liderem Sali. Potem trójka braci przedstawia się. Podszedł do bitwy z Ashem, gdzie użył swojego Panseara.

Chili był pierwszym, który przegrał z Ashem. Pojawia się on również w odcinku Potęga snów!, gdzie żegna się z Cilanem, który zdecydował się na podróż z Ashem i Iris.

Cilan wspomniał go w odcinku Starcie rywali w Klubie Bitew!. Mówił, że Trip walczył z nim i pokonał go i jego Panseara, używając Servine'a i wygrywając Potrójną Odznakę.

Pojawił się w retrospekcji w odcinku Zemsta Znawczyni!, gdzie on i Cress poinformowali Burgundy, że Cilan wyruszył w podróż i nie mógł z nią walczyć, więc walczył na miejscu Cilana i został pokonany.

Chili spotkał się z Cilanem, Ashem i Iris w W imię braterskiej miłości!, gdzie wyzwał Cilana do walki. Jednak jego Pansear został szybko pokonany przez Pansage'a Cilana. Później walczył z Ashem i Oshawottem, po tym jak Pansear poznał Słoneczny Promień, i był w stanie go pokonać.

Postać

On, podobnie jak jego bracia, ma tendencję do mówienia o Pokémonach w odniesieniu do ich żywiołu, w tym przypadku pożaru. Wszyscy bracia mają tendencję do używania pozycji dłoni, jak kamień, papier i nożyczki - w przypadku Chiliego, on ma tendencję do akcentowania słów pięściami.

Pokémony

200px
Pansear
Liderzy Sal w regionie Unova
Plik:FileBW Badge 1.png
Cilan, Chili i Cress
w mieście Striaton
Plik:FileBW Badge 2.png
Lenora
w mieście Nacrene
Plik:FileBW Badge 3.png
Burgh
w mieście Castelia
Plik:FileBW Badge 4.png
Elesa
w mieście Nimbasa
Plik:FileBW Badge 5.png
Clay
w mieście Driftveil
Plik:FileBW Badge 6.png
Skyla
w mieście Mistralton
Plik:FileBW Badge 7.png
Brycen
w mieście Icirrus
Plik:FileBW Badge 8.png
Drayden
w mieście Opelucid
BW Badge 8.2
Roxie
w mieście Virbank
BW Badge 8.3
Marlon
w mieście Humilau

Więcej z Fandomu

Losowa wiki