Fandom

Pokémon Wiki

Cheryl

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Cheryl

モミMomi

File-Cheryl-anime.png
Cheryl
Płeć Żeńska
Miasto Nieznane
Region Sinnoh
Stanowisko Trener Pokémon
Debiut Czarodziejska słodycz

Cheryl jest Trenerką Pokémon z Sinnoh.

Historia

Cheryl to łowczyni skarbów. Jej dziadek także był łowcą. Wystąpiła w odcinkach: Czarodziejska słodycz, Trawiaste Pokémony górą, Wściekła Combee-nacja.

Szukała czarodziejskiego miodu i z tego powodu chciała zdobyć Mothima, ale jej dziadek powiedział jej, by najpierw złapała Burmy'ego. Ona widać słuchała jego rad, bo większość działała na niekorzyść Brocka. Gdy złapała Burmy'ego musiała go potrenować, by ewoluował w Mothima, ale ten Pokémon był bardzo słaby i nie umiał poradzić sobie nawet z przewagą typu. Gdy Zespół R postanowił zdobyć miód, porwali Burmy'ego. Najpierw Burmy zjadł jedzenie Zespołu R i potem mógł walczyć. Burmy nie dał rady pokonać Meowtha i Wobbuffeta.

Gdy zaczęła się prawdziwa walka Burmy pokonał wrogów i ewoluował. Po ewolucji pomógł Cheryl znaleźć czarodziejski miód. Gdy Cheryl miała już miód poszła szukać innych skarbów.

Pokémony

Cheryl's Mothim.png Mothim ♂
Główny artykuł: Mothim Cheryl

Cheryl złapała go, ponieważ chciała mieć Mothima, by pomógł znaleźć jej czarodziejski miód.

Debiut Czarodziejska słodycz
Cheryl's Chansey.png Chansey ♀
Chansey to pierwszy widoczny Pokémon Cheryl. Chasey była używana w celu określenia płci Burmy'ego, gdy ten zbliżył się drzewa z miodem. Gdy Cheryl wreszcie znalazła Burmy'ego płci męskiej, używała Chansey do walki z nim. Chansey osłabiła Burmy'ego, pozwalając Cheryl złapać go.

Chansey zna takie ruchy jak: Przyciąganie, Dwuchlast i Jajo Bomba.

Debiut Czarodziejska słodycz
Cheryl's Wormadam 1.png Wormadam ♀

Cheryl złapała ją kiedy była jeszcze Burmy. Chciała, by ewoluował w Mothima, ale zmieniła się w Wormadam.

Ruchy Wormadam nie są znane.

Debiut Czarodziejska słodycz
Cheryl's Wormadam 2.png Wormadam ♀

Ruchy Wormadam nie są znane.

Debiut Czarodziejska słodycz
Cheryl's Wormadam3.png Wormadam ♀

Ruchy Wormadam nie są znane.

Debiut Czarodziejska słodycz

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki