Fandom

Pokémon Wiki

Cherubi

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

PokémonCherubi to Pokémon typu trawiastego, ewoluuje w Cherrima.

Biologia

Fizjologia

Cherubi ma okrągłe, głęboko-różowe ciało z dwiema stópkami. Ma ciemne oczy i fioletowo-czerwony pasek spływający po twarzy. Cherubi ma krótką łodygę z dwoma dużymi, zielonych liśćmi i drugą, znacznie mniejszą, na której rośnie głowa. Ta druga głowa jest szczątkowa pod względem funkcji, ale zawiera składniki odżywcze, które przyczyniają się do ewolucji Cherubiego. Kiedy Cherubi ma się rozwijać, druga głowa zaczyna więdnąć.

Różnice płci

Brak.

Zdolności specjalne

Cherubi, jak wiele innych trawiastych Pokémonów, może wykorzystać słońce, aby używać ruchów takich jak Synteza czy Słoneczny Promień. Cherubi staje się szybszy w świetle słonecznym ze względu na swoją umiejętność.

Zachowanie

Cherubi były znane z kąpieli w światłach słonecznych w ciepłe dni, co prowadzi do ich ewolucji w słonecznej intensywności.

Siedlisko

Cherubi to Pokémony, które żyją na polanach lub w lasach.

Dieta

Cherubi wystawia się na słońce w celu procesu fotosyntezy. Prócz tego, tak jak każde Pokémony, Cherubi żywią się karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Gardenia użyła Cherubi w walce z Ashem w odcinku Trawiaste Pokémony górą, a następnie w Trawiasta menażeria.

Cherubi obserwowano również pod opieką Reggie'ego w odcinku Zagubiona liderka.

Inny Cherubi pojawił się pod własnością Marilyn w odcinku Słodko-gorzka bitwa.

Drugoplanowe role

Cherubi pojawił się w wielu innych, epizodycznych rolach.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
DP031 Cherubi, Pokémon Wisienka. Cherubi ma w małej wisience wszystkie składniki potrzebne do ewolucji. Pod wpływem promieni słońca, jego mała wisienka rośnie, a wtedy Cherubi jest coraz bliżej wyewoluowania.
DP125 Cherubi, Pokémon Wisienka. Cherubi posiada kulkę zawierającą składniki odżywcze potrzebne do ewolucji.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki