FANDOM

PokémonCherrim - to Pokemon typu trawiastego.Ewoluuje z Cherubiego.

Biologia

Fizjologia

Cherrim ma dwie różne formy, które zmieniają się wraz z pogodą. Podczas normalnych warunków pogodowych wygląda jak dwa fioletowe płatki wyrastające z zielonego liścia. Jego oczy wydają się być umieszczone tuż nad nogami. Przy słonecznej pogodzie Cherrim wydaje się mieć spódnicę i różowe "włosy", które w rzeczywistości są jej płatkami. Jego żółta twarz podobna jest do środka kwiata. Ma krótkie kończyny - różowe ramiona i żółte nogi. Nie ma rąk.

Różnice płci

Brak.

Zdolności specjalne

Cherrim, tak jak inne trawiaste Pokémony, może wykorzystywać słońce do takich ruchów jak Synteza czy Słoneczny Promień, zwiększając przy tym atak i specjalną obronę.

Zachowanie

Cherrim uwalnia cały stłumiony gniew, gdy się otwiera. Z tego powodu jest ciągle szczęśliwy, dopóki nie zamknie się ponownie.

Siedlisko

Plik:Cherrim eyes.png
Cherrimy zostały zaobserwowane wielokrotnie spoczywając na szczycie gałęzi drzew, czekając na wiązkę promieni słonecznych, by móc zmienić formę.

Dieta

Cherrim wystawia się na słońce w celu procesu fotosyntezy. Prócz tego, tak jak każde Pokémony, Cherrimy żywią się karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Cherrim Pojawił się w odcinku Starcie dwóch pokoleń! pod własnością Lily.

Trzy Cherrimy pojawiły się w odcinku Samotny Snover!.

Drugoplanowe role

Kilka Cherrimów pojawiło się w filmie Wzejście Darkraia, a potem w odcinku Kiedy los zatacza koło....

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
DP095 Cherrim, Pokémon Kwiat. Jako pączek jest cichy i nieśmiały. Gdy rozkwitnie, nabiera odwagi.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Pokémony z możliwością zmiany form