Fandom

Pokémon Wiki

Cher

3190stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Shion.png

Shion

Shion (jap. シオン Shion) to postać z BW098. Jest członkiem damskiego klubu "Wspaniałe Pokémony", wraz z Mayą i Mizuki.

Na początku odcinka pojawiła się z Mayą i Mizuki po tym jak Ash i Iris znaleźli Emolgę. Kiedy Maya przedstawiła się, Mizuki również przedstawiła siebie i swoją Lilligant. Potem, gdy Shion i Roserade przedstawili się, Maya nazwała Emolgę Iris brzydką, co Mizuki i Shion potwierdziły. To sprawiło, że Iris wpadła we wściekłość i próbowała dogonić dziewczyny. Jednak te odjechały już autobusem.

Kiedy Ash, Iris i Cilan wreszcie dostali się do klubu, pytając o drogę i przebierając się za prawdziwe panie, Mizuki otworzyła drzwi. Była podejrzliwa w stosunku do nieznanych gości, więc cała trójka próbowała przekonać ją, że są damami. Mizuki niechętnie wpuściła ich do środka, ale Maya pozwoliła im wejść.

Wewnątrz, Maya, Mizuki i Shion oferowały bitwy przeciwko Iris, Ashowi i Cilanowi. Każda z nich zmierzyła się w walce jeden na jeden przeciwko jednemu z naszych bohaterów. Wybrany Pokémon musiał zepchnąć przeciwnika do mętnej wody, aby wygrać. Na początku Shion i Roserade zmierzyli się z Cilanem i jego Pansagem. Roserade z łatwością zwyciężył.

Później odbył się kolejny turniej, ale tym razem dwa Pokémony musiały walczyć ze sobą, aby zepchnąć przeciwnika do błotnistej wody. W pierwszej bitwie, Shion walczyła z Emolgą Iris, z którą przegrała.

Podobnie jak w przypadku pozostałych dwóch dziewczyn, Shion ma bardzo arogancką osobowość. Jak Mizuki, wydaje się zgadzać ze wszystkim, co mówi Maya.

Pokémony

Roserade
Shion Roserade.png

Roserade jest jedynym znanym Pokémonem Shion. Na początku udało mu się zepchnąć Pansage'a Cilana do wody, a później został pokonany przez Emolgę Iris w bitwie.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki