FANDOM

Chaz to Koordynator Pokémonów z regionu Hoenn, pojawiający się po raz pierwszy w odcinku Wszystko piękne i cudowne!.

Historia

Chaz to Koordynator Pokémonów, który wziął udział w Pokazach Pokémonów w mieście Rustboro razem ze swoją przyjaciółką i rywalką, Janet. Oboje dotarli do rundy finałowej, gdzie stanęli do bitwy przeciwko sobie. Chaz używał swojego Venomotha przeciwko Beautifly Janet, ale ostatecznie przegrał.

Po dowiedzeniu się, że Ash zamierza walczyć z liderką sali w Rustboro - Roxanne - ze swoim Pikachu, Chaz pomógł mu nauczyć jego Pokémona Stalowego Ogona przy pomocy swojego Sentreta. Zasugerował, aby Pikachu poznał ten ruch, gdyż przyda się do pokonania kamiennych Pokémonów Roxanne.

Chaz pojawił się na krótko w odcinku Podstęp i Asysta, gdzie oglądał występ May w Wielkim Festiwalu Hoenn. Wydaje się, że zna Timmy'ego Grimma z miasteczka Verdanturf, gdyż razem z nim oglądał transmisję z Wielkiego Festiwalu.

Pokémony

Przy sobie

Venomoth
EP289 Chaz Venomoth
Venomoth został użyty przez Chaza w Pokazach Pokémonów w mieście Rustboro. Był w stanie przejść do finału, gdzie walczył z Beautifly Janet. Chociaż oba koordynatorzy dali z siebie wszystko, ostatecznie Janet udało się pokonać Chaza i to ona wygrała lokalną wstążkę.

Znane ruchy Venomotha to: Podmuch Wiatru, Psychopromień, Pył Szoku i Zamęt.

Debiut Wszystko piękne i cudowne!
Sentret
EP289 Chaz Sentret
Sentret był używany do pomocy w nauczeniu Pikachu Asha Stalowego Ogona do pierwszej bitwy Asha w sali Hoenn. Nie został wykorzystany w Pokazach Pokémonów.

Jedyny znany ruch Sentreta to Stalowy Ogon.

Debiut Wszystko piękne i cudowne!

Pokazy Pokémonów

Wstążki Hoenn

Poniżej znajduje się lista wstążek zdobytych przez Chaza w regionie Hoenn:

Aktorzy głosowi

Japonia: 清田和彦 Kazuhiko Kiyota
Stany Zjednoczone: Andrew Rannells
Polska: Dariusz Błażejewski