Fandom

Pokémon Wiki

Charles Goodshow

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Charles Goodshow
Cilan
タマランゼ会長 President Tamaranze
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Czarny
Kolor włosów Biały
Miasto Nieznane
Region Nieznany
Debiut Tajemniczy ogień

Pan Charles Goodshow jest obecnym przewodniczącym Ligi Pokémon, w tym przewodniczącym zadań każdej konferencji regionów.

Historia

Pan Goodshow dokonał kilku występów w anime Pokémon. Debiutuje w odcinku Tajemniczy ogień, gdzie obserwował płomień Moltresa, aby upewnić się, że nic mu nie grozi. Kiedy Ash pobiegł do płomienia i próbował biec z nim, oficer Jenny próbowała go powstrzymać, jednak pan Goodshow wkroczył i pozwolił Ashowi biec z płomieniem.

Pan Goodshow pojawił się także w trakcie ceremonii otwarcia Ligi Johto i Hoenn. W odcinku Meowth na ratunek!, podczas otwarcia Konferencji Ever Grande, Zespół R ukradł ogień i uciekł z nim. Pan Goodshow był przekonany, że Ash dostanie płomień z powrotem. Korzystając z Glalie'ego, Ash bezpiecznie zwrócił płomień.

Pan Goodshow na krótko pojawił się w czasie walki Asha z Garym w odcinku Nie da się pokonać żaru!. W odcinku Na końcu drogi pojawia się przy wręczeniu Tysonowi trofeum zwycięzcy.

Pan Goodshow pojawił się w podczas Konwaliowej Konferencji Ligi Sinnoh i był postrzegany jak oglądał ceremonię otwarcia z Cynthią w odcinku Spotkanie ze starymi przyjaciółmi!. Przez następne odcinki był obecny przy oglądaniu walk na konferencji z Cynthią.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki