FANDOM

Charles
Charles anime.png
チャールズ Charles
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Brązowy
Miasto Driftveil
Region Unova
Stanowisko Motocyklista
Debiut Wielki Accelstrażnik przybywa z pomocą!
Postać

Charles (jap. チャールズ Charles) to motocyklista z miasta Driftveil. Zadebiutował w odcinku Wielki Accelstrażnik przybywa z pomocą!.

Historia

Charles jest mieszkańcem miasta Driftveil, który lubi jeździć na swoim motocyklu po mieście. Urodził się w tej miejscowości i kocha tam żyć. Sprzedawcy na targu miasta są dobrymi przyjaciółmi z Charlesem i są gotowi dać mu i jego przyjaciołom darmowe rzeczy. Charles jest również znajomym z dzieciństwa Lindy i uważa ją za twardą, sarkastyczną i energiczną kobietę. Nie wiadomo jednak, czy czuje coś do niej, ale wydaje się, że podoba mu się i chce spędzać czas z nią, szczególnie odwiedzając jej biuro, by korzystać z jej komputera.

Charles jest znany jako Wielki Accelstrażnik i ubiera się w garnitur podobny do Accelgora. Jednym z powodów jego alternatywnej osobowości bohatera jest to, że chce chronić miasto, które kocha, przez przestępstwami. Accelstrażnik również jeździ motocyklem, a jego Accelgor jest zawsze widziany jeżdżąc z nim. Później, Accelstrażnik pomagał powstrzymać doktora Ferrarę i jego pomocników z pomocą Asha, Cilana, Iris i Lindy.

Plik:The Mighty Accelguard.png

Ash i jego przyjaciele spotkali się ponownie z Charlesem i jego Accelgorem w odcinku Zatrzymać gniew legend! Część 1 na rynku Driftveil, kiedy szukali Zioła Odrodzenia. Charles popytał swojego przyjaciela o ten przedmiot, ale niestety miał on tylko jedno zioło, które miało być dostarczone do Centrum Pokémon. Charles zasugerował, że można znaleźć więcej Ziół Odrodzenia na legendarnej wyspie Milos, ponieważ jest ona jedynym miejscem, gdzie ludzie mogą uzyskać te zioła. Z nowymi informacjami, które zostały dostarczone przez Charlesa, Ash i jego przyjaciele poszli w poszukiwaniu ziół na Milos.

Pokémony

Accelgor
Charles Accelgor.pngDebiut: Wielki Accelstrażnik przybywa z pomocą! Accelgor jest jedynym znanym Pokémonem Charlesa. Jest jego partnerem w jego tożsamości jako normalny człowiek i jego prawą ręką i asystentem w swej tożsamości jako Accelstrażnik, gdzie pomaga mu w walce z przestępczością w mieście Driftveil.
Ataki
Zwinność, Podwójny Zespół, Waleczny Insekt i Prędkość

Więcej z Fandomu

Losowa wiki