FANDOM

Charizard Kiawe (jap. カキのリザードン Kaki's Lizardon ) - Osobisty transportowy Pokémon Kiawe.

Historia

Kiawe and Charizard.png

Kiawe i CHarizard

Charizard Kiawe pierwszy pojawił się w Alola to New Adventure! obok swojego Trenera. Charizard został zauważony przez Asha, lecąc z Kiawe do Szkoły Pokemon, co skłoniło Asha do pogoni za nimi. Charizard później u boku swojego trenera uczestniczył w konfrontacji z Gruntami Zespołu Skull, którzy byli źli na Kiawe i Charizarda, którzy zablokowali im drogę. Gangsterzy następnie wyzwali Kiawe do bitwy, stwierdzając, że jeśli wygrają, odbiorą mu Charizarda. Pomimo przyjęcia wyzwania, Kiawe uzył do walki Turtonatora. Charizard stanął z tyłu i oglądał bitwę, po czym zapadł w drzemkę do czasu, gdy walka się skończyła.

W The Guardian's Challenge! wspomniano, że Charizard służy jako transport do dostarczania dostaw po Wyspie Ula'ula. Kiawe stwierdził, że dla Charizarda jest to łatwe zadanie.

Osobowość i cechy

Charizard jest bardzo poważnym Pokémonem, często dając wrażenie rozgniewanego. Charizard bardzo ufa swojemu trenerowi, będąc spokojnym, kiedy staje się nagrodą dla przeciwnika, jeśli Kiawe miałby przegrać bitwę. Czasami, aż za bardzo sprawia wrażenie spokojnego, gdyż podczas takich bitew zapada w sen. Kiawe lata na Charizardzie podczas podróży i dostarczania dostaw do jego rodzinnej farmy.

Znane ataki

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Miotacz Płomieni A Shivering Shovel Search!

Zobacz też

  • Szukając więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Charizard.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki