Wikia

Pokepédia

Chansey Siostry Joy

Komentarze0
2538stron na
tej wiki
Chansey Siostry Joy
Nurse Joy Chansey
ジョーイのラッキー Joy's Lucky
Informacje
Debiut Ostry dyżur Pokémon
Miejsce złapania Szkoła Pielęgniarska
Płeć Samica
Zdolność Nieznana
Aktualna lokalizacja Z siostrami Joy
Chansey
Ten Pokémon nie ewoluował.

Chansey Siostry Joy jest Pokémonem w posiadaniu prawie każdej Siostry Joy z Kanto, Johto, Hoenn, Sinnoh i Pomarańczowego Archipelagu.

W jednym Centrum Pokémon może być nawet kilka takich Stworków, w zależności od tego, jak intensywny jest tam ruch. Chancey są szkolone w specjalnej akademii, gdzie pobierają podstawowe kursy opieki nad potrzebującymi Pokémonami. Niektóre z nich są także świetnymi wojowniczkami.

Historia

Pokemon Center Chansey

Dwie Chansey pchają łóżko szpitalne

Po raz pierwszy Chansey pojawiła się jako własność Siostry Joy w odcinku Ostry dyżur Pokémon. Dwie Chansey zanieśli Pikachu Asha na pogotowie po tym, jak wykorzystał całą swoją energię w celu ochrony Asha przed stadem Spearowów. Od tego czasu zostały przedstawione w niemal każdym Centrum Pokémon.

Kilka Chansey pojawiło się w innych miejscach. Partnerka Siostry Joy w odcinku Uradowany była nie tylko dobrą pielęgniarką, ale również dobrą wojowniczką. Była w stanie pokonać Corphisha Asha. W odcinku Pokémony Joy pływała kajakiem z Siostrą Joy od wyspy do wyspy i leczyła ranne dzikie Pokémony. Jessie z Zespołu R zaprzyjaźniła się z Chansey, którą później spotkała jako Blissey. Pojawiła się ona w odcinku To Blissey.

W ocdinku Konkurs naśladowania Pokémonów, Siostra Joy nosiła kapelusz Chansey, zarówno w odniesieniu do jej Pokémona i zgodnie z motywem cosplay. Happiny Brocka wylęgła się dzięki Siostrze Joy i jej Chansey w odcinku Jedna wielka rodzina Happiny.

Ostatni raz Chansey pojawiła się w SS025, gdzie była używana jako własność Siostry Joy z AKP (Agencja Kontroli Pokémon). Rywalizowała z Sudowoodo Brocka w Sali Marmoria. Sudowoodo został wstrząśnięty Przyciąganiem i pokonany Jajo Bombą.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki