Wikia

Pokémon Wiki

Chansey Siostry Joy

2886stron na
tej wiki
Komentarze0
Chansey Siostry Joy
>ジョーイのラッキー Joy's Lucky
Nurse Joy Chansey.png
Informacje
Płeć Samice
Zdolność Nieznana
Trenerzy Siostra Joy
Miejsce złapania Są przydzielane w Szkole Pielęgniarskiej
Obecna lokalizacja Z Siostrami Joy
Historia
Debiut Ostry dyżur Pokémon
Złapany w Widziane w To Blissey
113MS.png
Nigdy nie ewoluował.

Chansey Siostry Joy jest Pokémonem w posiadaniu prawie każdej Siostry Joy z Kanto, Johto, Hoenn, Sinnoh i Pomarańczowego Archipelagu.

W jednym Centrum Pokémon może być nawet kilka takich Stworków, w zależności od tego, jak intensywny jest tam ruch. Chancey są szkolone w specjalnej akademii, gdzie pobierają podstawowe kursy opieki nad potrzebującymi Pokémonami. Niektóre z nich są także świetnymi wojowniczkami.

Historia

Plik:Pokemon Center Chansey.png

Po raz pierwszy Chansey pojawiła się jako własność Siostry Joy w odcinku Ostry dyżur Pokémon. Dwie Chansey zanieśli Pikachu Asha na pogotowie po tym, jak wykorzystał całą swoją energię w celu ochrony Asha przed stadem Spearowów. Od tego czasu zostały przedstawione w niemal każdym Centrum Pokémon.

Kilka Chansey pojawiło się w innych miejscach. Partnerka Siostry Joy w odcinku Uradowany była nie tylko dobrą pielęgniarką, ale również dobrą wojowniczką. Była w stanie pokonać Corphisha Asha. W odcinku Pokémony Joy pływała kajakiem z Siostrą Joy od wyspy do wyspy i leczyła ranne dzikie Pokémony. Jessie z Zespołu R zaprzyjaźniła się z Chansey, którą później spotkała jako Blissey. Pojawiła się ona w odcinku To Blissey.

W ocdinku Konkurs naśladowania Pokémonów, Siostra Joy nosiła kapelusz Chansey, zarówno w odniesieniu do jej Pokémona i zgodnie z motywem cosplay. Happiny Brocka wylęgła się dzięki Siostrze Joy i jej Chansey w odcinku Jedna wielka rodzina Happiny.

Ostatni raz Chansey pojawiła się w SS025, gdzie była używana jako własność Siostry Joy z AKP (Agencja Kontroli Pokémon). Rywalizowała z Sudowoodo Brocka w Sali Marmoria. Sudowoodo został wstrząśnięty Przyciąganiem i pokonany Jajo Bombą.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki