Fandom

Pokémon Wiki

Chansey Brocka

3140stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Chansey Brocka
タケシのラッキー Takeshi's Lucky
Brock Chansey.png
Informacje
Płeć Samica
Zdolność Nieznana
Trenerzy Brock
Miejsce złapania Trasa 206
Obecna lokalizacja Z Brockiem
Historia
Debiut Konkurs naśladowania Pokémonów
Wykluty w Jedna wielka rodzina Happiny
Złapany w Jedna wielka rodzina Happiny
Ewoluuje w Brock wkracza do akcji!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Historia

Plik:Happiny egg.png

Brock wygrał jajko Happiny w konkursie naśladowania Pokémonów w odcinku Konkurs naśladowania Pokémonów, gdzie używał Croagunka przebranego za Politoeda. Był uszczęśliwiony z dbania o jajko, co pokazano w następnym odcinku.

W odcinku Jedna wielka rodzina Happiny, podczas podróży na rowerach, jajko zaczęło świecić. Po przybyciu do Centrum Pokémon i korzystaniu z pomocy Siostry Joy, z jaja wykluła się Happiny. Wkrótce po urodzeniu, zaczęła płakać, ponieważ nie posiadała kamienia. Brock znalazł biały kamień i polerował go w kształt zbliżony do jaja dla niej. Zespół R porwał Happiny zanim Brock mógł jej dać kamień. Ostatecznie Happiny wróciła do Brocka i otrzymała "jajko". Natychmiast po ofiarowaniu, Happiny oddała z powrotem kamień Brockowi jako znak przyjaźni. Ten dał go z powrotem, a następnie przywołał ją do Poké Balla.

Brock Happiny.png

Happiny

Podobnie jak większość Pokémonów dzieci, bardzo szybko stała się bardzo przywiązana do swojego trenera. W przeciwieństwie do Bonsly'a, ona jednak nie płakała, lecz faktycznie walczyła przeciwko Pokémonom Zespołu R, gdy Brock został odepchnięty: Happiny szybko pokonała Meowtha, Mime Jr.'a i Wobbuffeta i rzuciła w nich Seviperem.

Happiny ma wesołą osobowość i jest zabawna i energiczna. Zamiast spacerowania, zazwyczaj siedzi na rękach Brocka. Czasami jest postrzegana, gdy śpi lub bawi się z Sudowoodo.

Happiny ma niezwykłą siłę jak na dziecko. Przykładem tego jest noszenie przez nią ciężkich głazów w odcinku Bibarel wie najlepiej. Uratowała Zespół R, Dawn i Pokémony przed upadkiem w odcinku Podróż w nieznane i ocaliła Brocka i Autumn przed upadkiem z mostu w odcinku Mleczne wspomnienia.

W odcinku Zamieszanie w wielkim mieście! chodziła po Canalave trzymając na jednej ręce Grotle'a Asha, który był komicznie zmęczony ze względu na jego nową formę. Była także w stanie zatrzymać szalejącego Piloswine'a Dawn w odcinku Płochliwy przyjaciel przy pomocy jej siły. Później, w odcinku Duża zguba, gdy Mamoswine rzucił Dawn w powietrze, Happiny chwyciła ją na czas.

Czasy, w których jej siła nie była wystarczająca, nastąpiły w odcinkach Duża zguba (gdzie próbowała zdjąć pokrywę włazu, ale nie udało się) i Miejsce postoju Psyducków (gdzie próbowała unieść ogromny głaz, ale załamał się pod masą ciała i została znokautowana).

Plik:Happiny strong.png
W odcinku Mleczne wspomnienia, Happiny nauczyła się korzystać z Tajnej Mocy w celu ratowania Autumn i Ilty przed grupą Beedrillów. Później użyła tego ruchu jeszcze ras w tym odcinku, by uśpić Zespół R tak, żeby Brock i Autumn mogli uciec.

Brock miał użyć Happiny w jej pierwszej walce z Shellderem Marilyn w odcinku Słodko-gorzka bitwa, ale tuż przed rozpoczęciem bitwy pojawił się Zespół R i próbował ukraść inne Pokémony Marilyn. Ale Happiny była w stanie pokonać ich potężnym Gromem.

W odcinku Brock wkracza do akcji!, grupa Tentacruelów zaatakowała łódź, na której Ash i jego przyjaciele wracali do Twinleaf. Ich Trujące Żądła spowodowały, że wiele Pokémonów zachorowało. Brock i inni robili wszystko, aby pomóc. Po obejrzeniu tego, Happiny ewoluowała, aby pomóc Pokémonom. Po przekształceniu się w Chansey, była w stanie uleczyć Pichu i wszystkie Pokémony przy użyciu Terapii Ciepłem.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki