Fandom

Pokémon Wiki

Celebi (film 13)

3190stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Celebi
250px
セレビィ Celebi
Informacje
Debiut Zoroark: Mistrz Iluzji
Płeć Brak
Zdolność Nieznana
Aktualna lokalizacja Nieznana

Celebi.png
Ten Pokémon nie ewoluował.

Celebi jest głównym bohaterem w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji.

Historia

Przed filmem, biznesmen Grings Kodai odkrył Celebi w Mieście Crown i użył Pokémonów do ataku i powstrzymał Pokémona podczas próby ucieczki przez Falę Czasu. Kodai następnie dotknął falę, która została wyprodukowana ze względu na podróże w czasi Celebi i na skutek tego zyskał możliwość mając potężne halucynacje, które pokazują go w przyszłości. Jednak atakując Celebi, spowodował upływ czasu, niszcząc całą zieleń w Crown.

Dwadzieścia lat później, Celebi wraca do miasta, nie wiedząc o tym, że Kodai chciał złapać go, aby odnowić zdolności do patrzenia w przyszłość. Podczas powitania miejscowych Pokémonów i odnowienia niektórej zieleni, zaprzyjaźnia się z Zoruą, który szukał swojej matki, Zoroark, która była szantażowana przez Kodaia. Po uspokojeniu dużej grupy złych dzikich Pokémonów, które chciały zemścić się na Zorurze, Celebi zgadza się pomóc mu w znalezieniu nowego przyjaciela. Podczas wyszukiwania, Celebi stworzył dla Zoruy kępkę trawy wokół niego, która przypomniała futro matki.

Wkrótce Celebi zostaje znaleziony i Zorua zostaje prowadzony przez sługusów Kodaia. Podczas konfrontacji, Zorua stara się chronić Celebi, ale nie jest łatwo ich pokonać. Kodai szybko chwyta i dusi Celebi, aby zmusić go do ujawnienia lokalizacji Fali Czasu. Zorua odzyskuje siły i próbuje walczyć ponownie, ale przybywają Ash i spółka i ratują Celebi i Zoruę. Celebi staje się poważnie ranny i nie może latać. Ash i inni uciekają. Kodai szybko ich znajduje, zmuszając Dawn i Brocka do pozostania z Goone'em. Szybko myśląc, Zorua zmienia się w Celebi i razem z Bronzorem Karla myli Kodaia.

Ashowi i Pikachu udało się zaprowadzić Celebi na stadion, gdzie znajdowała się Fala Czasu, ale Kodai, po pokonaniu i zdobyciu Zoruy, również przybywa. Potem pojawia się Zoroark, ale jest również zatrzymany przez Kodaia. Nieprzeciwstawnie, Kodai zaczyna absorbować siłę, nie troszcząc się, czy katastrofa, która dotknęła Crown lata temu wystąpi ponownie. "Fala Czasu" kończy się iluzją stworzoną przez Zoroark. Następnie Kodai oddala się przez Zoroark i opiekunów Crown, a Zoroark pada. Gdy Zorua płacze nad matką, Ash pomaga osiągnąć prawdziwą Falę Czasu Celebi, co pozwala odzyskać siłę. Celebi następnie używa tętnienia w dziedzinie energii w celu uzdrowienia Zoroark. Szczęśliwy, że Zorua i Zoroark znów są razem i Kodai został pokonany, Celebi sprawia, że w okolicy rośliny zakwitają przed ostatecznym wyjazdem w inny czas, Zorua zapowiada, że będzie jego przyjacielem na zawsze.

Na końcu filmu, Celebi wychodzi z Fali Czasu i znika w głębi lasu.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki