FANDOM

350MS Milotic
Pokémon
Kecleon 352MS
#351
Generacja III
Castform
ポワルン Powalen
351MS
Castform

Pokémon Pogoda
Typy
Normal
Zdolności
Forecast
Grupa hodowli
UroczeBezkształtne
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
0,8 kg 0,3 m
Statystyki
HP
70
Atak
70
Obrona
70
Sp. Atak
70
Sp. Obrona
70
Szybkość
70
Styl Ciała Odcisk łapy
Body01 F351
Linki zewnętrzne
Smogon: Castform
Castform (jap. ポワルン Powalen) - Pokémon typu Normal wprowadzony w generacji III.

Biologia

Fizjologia

Castform jest małym Pokémonem o bliżej nieokreślonym wyglądzie. W swojej normalnej postaci przypomina szarą chmurkę.

Kiedy jest w formie słońca, dolna połowa jego ciała staje się biała, zaś głowa pomarańczowa. Wokół niej pojawiają się blaski, które wyglądają jak promienie słoneczne. Wygląda to wtedy, jak małe słońce nad obłokiem.

Kiedy jest pod deszczową postacią, jest w ciemnoszarym kolorze i przypomina deszczową chmurę, zaś głowa jest w kształcie niebieskiej kropli.

Kiedy pogoda jest śnieżna, Castform ma głowę w kolorze fioletowo-niebieskim. Reszta ciała przyjmuje kolor miętowy.

Niezależnie od formy, w jakiej obecnie jest, zawsze ma dużą, okrągłą głowę i jaśniejsze otoczki wokoło oczu, które wyglądają jak maska.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Pokémon ten zmienia swój wygląd podczas zmiany pogody. Jego korpus składa się z wielu komórek, tak jak cząsteczki wody, co sprawia, że jego struktura zmienia się przez wilgotność i pogodę. Ta umiejętność używana jest przez Castforma by się chronić.

Zachowanie

Prócz zdolności zmieniania swoich form,Pokémon do pewnego stopnia umie też zmieniać aktualny stan pogodowy.

Środowisko naturalne

Pomimo, że ten Pokémon powstał dzięki człowiekowi, często znajduje się go w obszarach, gdzie są trawy.