Fandom

Pokémon Wiki

Cassidy

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Cassidy

ヤマトYamato

CassidyDP.pngCassidy z Zespołu R
Płeć Żeńska
Kolor oczu Fioletowy
Kolor włosów Złoty
Miasto Nieznane
Region Nieznany
Stanowisko Agent
Członek Zespołu R
Partner Butch
Debiut w Sekret centrum hodowlanego

Cassidy jest jedną połówką duetu z Zespołu R, który od czasu do czasu goni Asha Ketchuma i jego znajomych.

Historia

Cassidy jest partnerką Butcha i jest jedną z niewielu ludzi, którzy zwykle mówią jego właściwe imię. Przez innych był nazywany m.in.: "Biff", "Bill", "Buttch", "Buffy", "Bob", "Hutch", "Butcher", "Patch", "Botch", "Chuck" or "Hootch". Cassidy Wraz z Butchem mają za zadanie zdobyć jak najwięcej i najlepszych okazów dla szefa Giovanniego. Jest także wielką rywalką Jessie. Do Zespołu R wstąpiły jednocześnie, jednak to Cassidy okazała się lepsza od Jessie i została przyjęta do klasy A, dlatego ona i Butch są ulubieńcami Giovanniego, który im pomaga, gdy wpadną w tarapaty.

Pokémon

Przy sobie

Cassidy's Raticate.png Raticate

W czasie pierwszego sezonu Raticate zawsze występował z Cassidy i Butchem. Nie umie mówić tak jak Meowth, ale czasami powiedział swoją nazwę na końcu motta Cassidy i Butcha. W przeciwieństwie do Meowtha jest trzymany w Poké Ballu. Pierwszy raz pojawił się w odcinku Sekret centrum hodowlanego. Pod dowództwem Butcha pojawił się w odcinku The Ole' Berate and Switch!.

Raticate zna takie ruchy jak: Akcja, Super Kieł i Łomot Czaszką.

Debiut Sekret centrum hodowlanego
Cassidy's Drowzee.png Drowzee

W odcinku Zbuntowany Pikachu Cassidy i Butch użyli go do robienia innym Pokémonom prania mózgu.

Drowzee zna takie ruchy jak: Hipnoza, Teleport, Mega Uderzenie i Metronom.

Debiut Zbuntowany Pikachu
Cassidy's Houndour.png Houndour

Pierwszy raz wystąpił w Tajemnicza historia. W odcinku W pułapce Cassidy zamątowała do niego pałąk, by zwiększyć jego zdolności. Ze wszystkich Pokémonów Cassidy on był używany najczęściej.

Houndour zna takie ruchy jak: Gryzienie, Żar, Smog i Miotacz Płomieni.

Debiut Tajemnicza historia
Cassidy's Sableye.png Sableye
Sableye pierwszy raz pojawił się w odcinku Oaknapped, gdzie Cassidy użyła go do walki z Ritchiem.

Sableye zna takie ruchy jak: Rysa, Kula Cienia, Centro Cios i Ciosy Furii.

Debiut Oaknapped
Butch's Cloyster.png Tentacruel

Pojawił się w odcinku The Search for the Legend, gdzie został użyty wraz z Cloysterem Butcha do próby kradzieży Moltresa.

Tentacruel zna tylko Wodną Broń.

Debiut The Search for the Legend
Cassidy's Granbull.png Granbull

Został użyty w odcinku Pojedynek na pustyni. Walczył z Seviperem Jessie.

Granbull zna takie ruchy jak Ognisty Kieł i Gryzienie.

Debiut Pojedynek na pustyni

.

Tymczasowe

Butch's Controlled Pokémon.png Kontrolowane Pokémony
Pokémony te zostały czasowo kontrolowane przez Butcha i Cassidy, dzięki pomocy Drowzee. Są to: Pikachu, Togepi, Meowth, Arbok, Lickitung, Weezing, Victreebel, Wartortle, Vulpix, Mankey, Primeape, Growlithe, Poliwag, Ponyta, Magnemite, Grimes, Kingler, Voltorb, Hitmonchan, Seaking, Starmie, Electabuzz, Magikarp, Vaporeon, Jolteon i Flareon. Pikachu i Togepi zostali pierwsi zahipnotyzowani i nagle po prostu znikają. Następnie Meowth także zostaje zahipnotyzowany.

Potem, Ash, Misty, Tracey i Oficer Jenny znajdują Pokémony używające ataków. Ash ma pomysł i sprawia, że Pikachu używa elektrycznego ruchu i celuje w Asha, który stoi w pobliżu Drowzee i wstrząsy Pikachu zatrzymują urządzenie.

Ich znane ruchy to: Miotacz Płomieni (Flareon, Growlithe, Ponyta i Vulpix),Wodna Broń (Seaking, Starmie, Vaporeon i Wartortle), Elektrowstrząs (Electabuzz, Jolteon i Magnemite) i Samozniszczenie (Voltorb).

Debiut Zbuntowany Pikachu

.

Status nieznany

Butch's Aggron.png Charizard

Delibird miał dostarczyć Poké Ball zawierający Charizarda do Cassidy, ale dostała go Jessie. Delibird później powrócił i odzyskał Poké Ball.Charizard zna takie ruchy jak : Miotacz Płomieni i Ognisty Wir.

Debiut Grating Spaces

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki