Fandom

Pokémon Wiki

Cassandra

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

File-Cassandra.png

Cassandra

Cassandra pojawiła się w odcinku Problem z Parasem.

Cassandra i jej babcia są właścicielkami sklepu medycznego w wiosce. Kiedy Ash i jego przyjaciele spotkali się z nią, próbuje, by jej Paras ewoluował, bo potrzebny jej jest grzyb Parasecta do określonego typu leku. Chcąc jej pomóc, Ash walczył z nim używając swojego Pikachu, Squirtle'a i Charmeleona. Jednak skończyło się na końcu straszeniem go.

Po części dzięki Zespołowi R, jej Paras ewoluuje i Cassandra była w stanie zdobyć składnik do leku.

Pokémony

Cassandra's Parasect.png

Parasect

Parasect jest głównym Pokémonem Cassandry. Debiutuje jako Paras. Jego trenerka bardzo chiała, by jej Paras ewoluował, ponieważ grzyb na plecach Parasecta ma składniki do pewnego lekarstwa. Paras był bardzo nieśmiały i bojaźliwy. Ash zgodził się na walkę. Pikachu i Squirtle na rozkaz Asha wykonywali bardzo słabe ataki. Jednak, gdy Ash wybrał Charmeleona, ten go nie słuchał i nie chciał walczyć. W końcu zaatakował Asha i Parasa Miotaczem Płomieni. Paras uciekł i znalazł go Zespół R. Oni również próbowali mu pomóc w ewolucji. Po kilku nieudanych próbach, przybyli Ash, Misty, Brock, Pikachu i Cassandra. Na koniec, gdy Paras przypadkiem pokonał Charmeleona, ewoluował.

Parasect zna takie ruchy jak Pył Szoku i Pyłek.

Debiut Problem z Parasem
Cassandra's Persian.png Persian
Ten Persian został wybrany na maskotkę dla firmy Cassandry zamiast Meowtha. Jej babcia stwierdziła, że będzie spał na podwórku.
Debiut Problem z Parasem

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki