FANDOM

Casey

ナナコNanako

PlikCaseyCasey
Płeć Żeńska
Kolor oczu Brązowy
Kolor włosów Fioletowy
Miasto New Bark
Region Johto
Stanowisko Trener
Debiut Co dwie głowy to nie jedna

Casey jest Trenerką Pokémon.

Historia

Ona i jej rodzina są fanami drużyny baseballowej Electabuzz i kocha Pokémony z kolorami zespołu: żółty z czarnymi pasami. Zaczęła z Chikoritą, którą otrzymała od profesora Elma z New Bark.

Casey była porównywana do Ash w pierwszych dniach szkolenia Pokémon. Posiadają oni jednak różne style szkolenia, a także różne Pokémony.

Pokémony

Przy sobie

Casey's Meganium Meganium
Główny artykuł: Meganium Casey

Meganium jest pierwszym i podstawowym Pokémonem Casey. Zdobyła go jako Chikoritę od profesora Elma. Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Co dwie głowy to nie jedna. Ewoluował w Bayleefa w odcinku Uwaga! Pokémony robaki!, a następnie w Meganium przez odcinkiem Popatrz na siebie, Elekid.

Debiut Co dwie głowy to nie jedna
Casey's Beedrill Beedrill

Beedrill początkowo został złapany przez Asha w Konkursie Łapania Robaków w odcinku Uwaga! Pokémony robaki!. Ash dał go Casey ze względu na jej miłość do żółtych Pokémonów w czarne paski.

Debiut Uwaga! Pokémony robaki!
Casey's Elekid Elekid
Casey złapała Elekida w odcinku Popatrz na siebie, Elekid, za pomocą Meganium. Była bardzo chętna do złapania jednego, ponieważ jest on pre-ewolucją jej ulubionego Pokémona, Electabuzz, który jest również ulubioną maskotką zespołu baseballowego.Znane ruchy Elekida to Elektrowstrząs i Gromo Cios.
Debiut Popatrz na siebie, Elekid

Tymczasowe

Casey's Weedle Weedle
Casey złapała Weedle w Konkursie Łapania Robaków w odcinku Uwaga! Pokémony robaki!. Został wypuszczony zgodnie z zasadami konkursu i tak bardzo niewiele o nim wiadomo.
Debiut Uwaga! Pokémony robaki!

.

Status nieznany

Casey's Pidgey Pidgey
Pidgeya Casey zaobserwowano po raz pierwszy w walce Casey z Ashem w odcinku Co dwie głowy to nie jedna. Był łatwo pokonany przez Charizarda Asha. Był on również później używany do walki z Zespołem R.Pidgey zna tylko Szybki Atak.
Debiut Co dwie głowy to nie jedna
Casey's Rattata Rattata
Rattatę Casey zaobserwowano po raz pierwszy podczas debiutu Casey w odcinku Co dwie głowy to nie jedna jako dziki Pokémon. Walczył z nim Chikorita, a następnie został złapany. Rattata wkrótce został wezwany do walki Casey z Ashem, gdzie szybko został pokonany przez Charizarda. Był on również później używany do walki z Zespołem R.Rattata zna tylko jeden ruch - Akcję.
Debiut Co dwie głowy to nie jedna

.

Wspomniane

78Rapidash 126Magmar
  • Rapidash: mówiono o nim w odcinku Those Darn Electabuzz!
  • Magmar: mówiono o nim w odcinku Those Darn Electabuzz!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki