FANDOM

Carlita to postać z regionu Unova, pojawiająca się w obu wersjach filmu czternastego. Jest córką Juanity i młodszą siostrą Damona.

Historia

Carlita jest trenerką trenerką Pokémonów, która rywalizowała w turnieju walk z okazji dożynek w miasteczku Eindoak. Szybko pokonała Cilana przy pomocy swojego Hydreigona. Później walczyła z Ashem. Kiedy wydawało się, że ona i jej Pokémon zwyciężą, Victini użyczył swojej mocy Scraggy'emu Asha, który następnie zdołał pokonać Hydreigona.

Po przegranej Carlita zaprzyjaźniła się z Ashem, Iris i Cilanem. Opowiedziała im historię o Victinim, a także pomogła Ashowi spotkać go. Sama także zaprzyjaźniła się z nim.

Później pomagała w walce przeciwko swojemu bratu, używając Hydreigona, by pomóc sobie i Iris uciec z Miecza Doliny.

Pokémony

Przy sobie

W filmie Czerń — Victini i Reshiram

Hydreigon
F14 Carlita Hydreigon Black
Carlita użyła Hydreigona w walce z Pansage'em Cilana w turnieju bitew z okazji dożynek. Udało mu się go pokonać jednym potężnym Oddechem Smoka. Widząc ogromną moc Tepiga Asha, dziewczyna podejrzewała, że został on nieświadomie zasilony przez Victiniego i postanowiła stoczyć bitwę z chłopcem. Ash zaakceptował wyzwanie i użył Scraggy'ego przeciwko Hydreigonowi. Chociaż Pokémon Carlity z łatwością powinien wygrać ze względu na fakt, że Scraggy był stosunkowo młody i niedoświadczony, dzięki Victiniemu Scraggy zdołał pokonać go jednym Taranem. Później Carlita wykorzystała Hydreigona do ucieczki z Miecza Doliny.

Jedyny znany ruch Hydreigona to Oddech Smoka.

Debiut Czerń — Victini i Reshiram

W filmie Biel — Victini i Zekrom

Hydreigon  ShinyVIIStar
F14 Carlita Hydreigon White

Debiut Biel — Victini i Zekrom

Aktorzy głosowi

Japonia: 石原さとみ Satomi Ishihara
Stany Zjednoczone: Leah Clark
Polska: Julia Chatys

Ciekawostki

Zobacz też