Fandom

Pokémon Wiki

Carlita

3103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Carlita.png

Carlita

Carlita to postać z filmu Biel—Victini i Zekrom i Czerń—Victini i Reshiram. Jest córką Juanity i młodszą siostrą Damona.

Carlita jest trenerką Pokémon, która rywalizowała w turnieju walk z okazji dożynek w mieście Eindoak. Szybko pokonała Cilana przy pomocy Hydreigona. Później walczyła z Ashem. Kiedy Carlita i Hydreigon wyglądali na zwycięzców, Victini dodał mocy Scraggy'emu Asha, który następnie pokonał Hydreigona. Po przegranej, zaprzyjaźniła się z grupą i opowiedziała im historię o Victinim. Również zaprzyjaźniła Victinim. Później pomagał w walce przeciwko swojemu bratu, używając Hydreigona, by pomóc sobie i Iris uciec z Miecza Doliny.

Pokémony

Hydreigon
Carlita Hydreigon Black.pngCarlita Hydreigon White.pngDebiut: Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram
Carlita użyła Hydreigona w jej walce z Pansage'em Cilana w turnieju bitew z okazji dożynek. Udało mu się go pokonać jednym potężnym Oddechem Smoka. Widząc, jak potężny Tepig Asha wystąpił w turnieju, Carlita podejrzewała, że Tepig został nieświadomie zasilony przez Victiniego i zażądała walkę z nim. Ash zgodził się i stosował Scraggy'ego przeciwko Hydreigonowi. Chociaż Hydreigon powinien mieć łatwą wygraną ze względu na fakt, że Scraggy był stosunkowo młody i niedoświadczony, Victini pozwolił pokonać Hydreigona jednym Taranem. Carlita później wykorzystywała Hydreigona, by pomóc jej i Iris uciec z zamku przed zawaleniem.

W Victini i Zekrom, Hydreigon jest błyszczącym Pokémonem. W Victini i Reshiram jest normalnego koloru.

Ataki
Oddech Smoka

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki