Fandom

Pokémon Wiki

Candice

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Candice
Candice.png
スズナ Suzuna
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Brązowy
Kolor włosów Czarny
Miasto Snowpoint
Region Sinnoh
Stanowisko Liderka Sali
Liderka w Sali Snowpoint
Odznaka Odznaka Sopla
Specjalizacja Typ Lodowy
Debiut Klasowy trening
Postać

Candice jest Liderką Sali w Mieście Snowpoint. Daje Odznakę Sopla trenerom, którzy ją pokonają. Specjalizuje się w Lodowych Pokémonach.

Historia

Candice debiutuje w odcinku Klasowy trening, gdzie okazuje się być nauczycielem w Szkole Trenerów w Snowpoint. Jest także przyjaciółką z dzieciństwa Zoey i nazywa ją "Zo-Zo".

Candice Sweater.png

Sweter Candice

Ash walczył z nią w odcinku Cel - Siódma Odznaka, gdzie pokonał ją i zdobył Odznakę Sopla. Pojawiła się także w odcinku Piramidalny gniew. Paul wyzwał ją do walki na siłowni, która miała ona miejsce poza ekranem przed odcinkiem Pokaż na co cię stać. Zwycięzcą meczu został Paul.

Pojawiła się ponownie w odcinku Podwójny trening, gdzie obserwowała wygraną Zoey w Pokazach Brussel. Wraz z Zoey, Candice pomagała Dawn przygotować się do konkursu Daybreak. W odcinku Nie jestem Dee Dee, Jestem Dawn!, ona i Zoey obserwowali występ Dawn w telewizji.

Pojawiła się także na krótko w odcinku Wielki bój o zwycięstwo!, gdzie oglądała udział Dawn i Zoey na Wielkim Festiwalu Sinnoh w telewizji.

Jej charakterystycznym znakiem jest użycie terminu "kiai".

Pokémony

Abomasnow
Candice Abomasnow.pngDebiut: Klasowy trening

Pierwszy raz wystąpiła w odcinku Klasowy trening. W tym odcinku pomogła pokonać Zespół R.

Była ostatnim Pokémonem jakiego Candice wybrała do walki z Ashem w odcinku Cel - Siódma Odznaka!. Szybko pokonała Staraptora oraz Grotle'a swoim potężnym Drewnianym Młotem. W końcu została pokonana przez Chimchara.

Pojawiła się również w odcinku Podwójny trening, gdzie razem z Candice zademonstrowały kombinację dla Dawn.

Ataki
Odłamki Lodu, Zamieć, Lodowe Uderzenie, Drewniany Młot i Ostry Liść
Sneasel
Candice Sneasel Icy Wind.pngDebiut: Cel - Siódma Odznaka Sneasel był pierwszym Pokémonem Candice, którego użyła do walki z Ashem. Walczyła z Grotle. Choć miała przewagę, została w końcu znokautowana przez Wspinaczkę.
Ataki
Lodowaty Wiatr i Ciosy Furii
Medicham
Candice Medicham Fire Punch.pngDebiut: Cel - Siódma Odznaka Drugim Pokémonem wybranym do walki przez Candice był Medicham. Choć jego trenerka specjalizuje się w Pokémonach typu Lód, on nie zna żadnego lodowego ataku. Walczył ze Staraptorem. Pomimo dobrej walki, został pokonany przez Dzielnego Ptaka.
Ataki
Zamęt i Ognisty Cios
Snover
Candice Snover Bullet Seed.pngDebiut: Cel - Siódma Odznaka Snover była trzecim wyborem Candice. Jest płci żeńskiej. Jest również świetną wojowniczką oraz zna silne lodowe i trawiaste ataki. Dzięki nim pokonała Gliscora, lecz została pokonana przez Chimchara.
Ataki
Ostry Liść, Lodowy Promień, Nasienny Pocisk i Lodowaty Wiatr
Dodrio
Candice Dodrio.pngDebiut: Piramidalny gniew! Candice użyła Dodrio jako środka transportu w odcinku Piramidalny gniew!.
Ataki
Brak

Tymczasowe

Turtwig
Candice Turtwig.pngDebiut: Klasowy trening Candice używała Turtwiga, gdy była młodsza, co widać w retrospekcji. Nie wiadomo, czy faktycznie należał do niej, czy był jednym z wielu Pokémonów używanych w szkole.
Ataki
Brak

Którym pomogła

Glameow
Candice Zoey Glameow.pngDebiut: Koordynatorzy przypuszczają atak

Osobny artykuł: Glameow Zoey

Candice pomogła w zatrzymaniu Glameowa Zoey, gdy była młodsza. Zoey trzymała go w szopie poza szkołą, bo jej rodzice nie pozwolili jej go mieć. Pewnego dnia pan Honcho, dyrektor szkoły, odkrył, że Zoey trzyma w szopie Glameowa. Candice wkroczyła i pomogła Zoey. Do dziś Glameow i Candice zostali przyjaciółmi.

Ataki
Cienisty Pazur, Stalowy Ogon, Ciosy Furii, Fala Szoku, Tajna Moc, Blef i Piorun
Liderzy Sal w regionie Sinnoh
Plik:FileCoal Badge.png

Roark
w mieście Oreburgh

Plik:FileForest Badge.png

Gardenia
w mieście Eterna

Plik:FileCobble Badge.png

Maylene
w mieście Veilstone

Plik:FileFen Badge.png

Wake
w mieście Pastoria

Plik:FileRelic Badge.png

Fantina
w mieście Hearthome

Plik:FileMine Badge.png

Byron
w mieście Canalave

Plik:FileIcicle Badge.png

Candice
w mieście Snowpoint

Plik:FileBeacon Badge.png

Volkner
w mieście Sunyshore

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki