FANDOM

Candice
Candice
スズナ Suzuna
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Brązowy
Kolor włosów Czarny
Miasto Snowpoint
Region Sinnoh
Stanowisko Liderka Sali
Liderka w Sali Snowpoint
Odznaka Odznaka Sopla
Specjalizacja Typ Lodowy
Debiut Klasowy trening
Postać

Candice jest Liderką Sali w Mieście Snowpoint. Daje Odznakę Sopla trenerom, którzy ją pokonają. Specjalizuje się w Lodowych Pokémonach.

Historia

Candice debiutuje w odcinku Klasowy trening, gdzie okazuje się być nauczycielem w Szkole Trenerów w Snowpoint. Jest także przyjaciółką z dzieciństwa Zoey i nazywa ją "Zo-Zo".

Candice Sweater

Sweter Candice

Ash walczył z nią w odcinku Cel - Siódma Odznaka, gdzie pokonał ją i zdobył Odznakę Sopla. Pojawiła się także w odcinku Piramidalny gniew. Paul wyzwał ją do walki na siłowni, która miała ona miejsce poza ekranem przed odcinkiem Pokaż na co cię stać. Zwycięzcą meczu został Paul.

Pojawiła się ponownie w odcinku Podwójny trening, gdzie obserwowała wygraną Zoey w Pokazach Brussel. Wraz z Zoey, Candice pomagała Dawn przygotować się do konkursu Daybreak. W odcinku Nie jestem Dee Dee, Jestem Dawn!, ona i Zoey obserwowali występ Dawn w telewizji.

Pojawiła się także na krótko w odcinku Wielki bój o zwycięstwo!, gdzie oglądała udział Dawn i Zoey na Wielkim Festiwalu Sinnoh w telewizji.

Jej charakterystycznym znakiem jest użycie terminu "kiai".

Pokémony

Abomasnow
Candice AbomasnowDebiut: Klasowy trening

Pierwszy raz wystąpiła w odcinku Klasowy trening. W tym odcinku pomogła pokonać Zespół R.

Była ostatnim Pokémonem jakiego Candice wybrała do walki z Ashem w odcinku Cel - Siódma Odznaka!. Szybko pokonała Staraptora oraz Grotle'a swoim potężnym Drewnianym Młotem. W końcu została pokonana przez Chimchara.

Pojawiła się również w odcinku Podwójny trening, gdzie razem z Candice zademonstrowały kombinację dla Dawn.

Ataki
Odłamki Lodu, Zamieć, Lodowe Uderzenie, Drewniany Młot i Ostry Liść
Sneasel
Candice Sneasel Icy WindDebiut: Cel - Siódma Odznaka Sneasel był pierwszym Pokémonem Candice, którego użyła do walki z Ashem. Walczyła z Grotle. Choć miała przewagę, została w końcu znokautowana przez Wspinaczkę.
Ataki
Lodowaty Wiatr i Ciosy Furii
Medicham
Candice Medicham Fire PunchDebiut: Cel - Siódma Odznaka Drugim Pokémonem wybranym do walki przez Candice był Medicham. Choć jego trenerka specjalizuje się w Pokémonach typu Lód, on nie zna żadnego lodowego ataku. Walczył ze Staraptorem. Pomimo dobrej walki, został pokonany przez Dzielnego Ptaka.
Ataki
Zamęt i Ognisty Cios
Snover
Candice Snover Bullet SeedDebiut: Cel - Siódma Odznaka Snover była trzecim wyborem Candice. Jest płci żeńskiej. Jest również świetną wojowniczką oraz zna silne lodowe i trawiaste ataki. Dzięki nim pokonała Gliscora, lecz została pokonana przez Chimchara.
Ataki
Ostry Liść, Lodowy Promień, Nasienny Pocisk i Lodowaty Wiatr
Dodrio
Candice DodrioDebiut: Piramidalny gniew! Candice użyła Dodrio jako środka transportu w odcinku Piramidalny gniew!.
Ataki
Brak

Tymczasowe

Turtwig
Candice TurtwigDebiut: Klasowy trening Candice używała Turtwiga, gdy była młodsza, co widać w retrospekcji. Nie wiadomo, czy faktycznie należał do niej, czy był jednym z wielu Pokémonów używanych w szkole.
Ataki
Brak

Którym pomogła

Glameow
Candice Zoey GlameowDebiut: Koordynatorzy przypuszczają atak

Osobny artykuł: Glameow Zoey

Candice pomogła w zatrzymaniu Glameowa Zoey, gdy była młodsza. Zoey trzymała go w szopie poza szkołą, bo jej rodzice nie pozwolili jej go mieć. Pewnego dnia pan Honcho, dyrektor szkoły, odkrył, że Zoey trzyma w szopie Glameowa. Candice wkroczyła i pomogła Zoey. Do dziś Glameow i Candice zostali przyjaciółmi.

Ataki
Cienisty Pazur, Stalowy Ogon, Ciosy Furii, Fala Szoku, Tajna Moc, Blef i Piorun
Liderzy Sal w regionie Sinnoh
Plik:FileCoal Badge.png

Roark
w mieście Oreburgh

Plik:FileForest Badge.png

Gardenia
w mieście Eterna

Plik:FileCobble Badge.png

Maylene
w mieście Veilstone

Plik:FileFen Badge.png

Wake
w mieście Pastoria

Plik:FileRelic Badge.png

Fantina
w mieście Hearthome

Plik:FileMine Badge.png

Byron
w mieście Canalave

Plik:FileIcicle Badge.png

Candice
w mieście Snowpoint

Plik:FileBeacon Badge.png

Volkner
w mieście Sunyshore