Fandom

Pokémon Wiki

Cameron

3273strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Cameron (jap. コテツ) to powtarzający się bohater z anime, który zadebiutował w odcinku Żegnaj, Pucharze Juniorów - witaj przygodo!.

Historia

Cameron pierwszy raz pojawił się w odcinku Żegnaj, Pucharze Juniorów - witaj przygodo! z jego wiernym przyjacielem, Riolu. Spóźnił się na Puchar Juniorów, gdzie spotkał Asha i jego przyjaciół. Ujawnił, że ma chęć uczestniczenia w lidze Unovy i posiada siedem odznak. Chłopiec myślał, iż wymagane jest zaledwie siedem odznaczeń, ale Ash i przyjaciele wprowadzili go na właściwą drogę. Cameron zaczął podróżować z Ashem i jego przyjaciółmi i wraz z nimi postanawia dostać się do miasta Humilau, by wygrać swoją ósmą i ostatnią odznakę.

W odcinku Droga do Humilau!, Cameron, Ash, Iris i Cilan podróżowali do Humilau, jednak podczas wycieczki, Cameron i Ash zgubili się. Wkrótce zaczęło padać, a chłopcy skryli się w jaskini. Dzięki Meloetcie mieli dostęp do pożywienia. Wieczorem, gdy deszcz ustąpił, Ash i Cameron kontynuowali podróż. Po dotarciu do miasta, spotkali lokalnego lidera, Marlona, który przetransportował chłopców do swojej siłowni, gdzie byli już Iris i Cilan. Po ponownym spotkaniu, Cameron wyzwał lidera do walki o odznakę. Korzystając z Ferrothorna i Samurotta, udało mu się pokonać Jellicenta i Mantine'a Marlona, a Cameron zdobył Odznakę Fali. Po swoim zwycięstwie, chłopak pożegnał grupę i ruszył własną drogą.

Pojawia się w BW103. Udał się do Vertress, by rywalizować w lidze Unovy i rozbił namiot blisko hotelu dla uczestników, by upewnić się, że nie będzie za późno na rejestrację. Kiedy Ash, jego przyjaciele, Bianca, Stephan i Virgil minęli jego namiot i spotkali się z nim, usłyszał od nich, że jest już prawie za późno, by się zarejestrować. Ash pobiegł z nim do kasy rejestracyjnej w ostatnim momencie.

W pierwszej rundzie Konferencji Vertress, Cameron walczył przeciwko Kenō i jego Eelektrossowi. W następnym odcinku pokonuje przeciwnika, a w kolejnej rundzie pokonuje Biancę, dzięki czemu awansuje do następnego etapu, a ona odpada z turnieju.

W BW106 okazało się, że będzie w następnym etapie walczyć z Ashem. Walka rozpoczęła się pod koniec odcinka i trwała dalej w BW107. Dobrze zaczął Hydreigonem, pokonując dwa Pokémony Asha. Jednak temu udało się przejąć kontrolę nad walką. Pod koniec odcinka, w trakcie bitwy ze Snivy, Riolu Camerona ewoluował w Lucario. Bitwa zakończyła się zwycięsko dla Camerona w BW108. W tym odcinku w półfinałach przegrał z Virgilem, przez co odpadł z konferencji. Później, po ceremonii zamknięcia, Cameron pożegnał Ash i jego przyjaciół i ruszył własną drogą.

Osobowość i charakterystyka

Cameron to bardzo entuzjastyczny, szczęśliwy i energiczny trener, zawsze witający nowych ludzi. Jest jednak także zapominalski, jak wtedy, gdy zapomniał imienia Asha lub co miał zrobić. Czasami ma błędne informacje. Na przykład myślał, że trzeba mieć tylko siedem odznak, żeby uczestniczyć w Lidze Pokémon, i że liga odbędzie się w mieście Ecruteak w regionie Johto.

Czasami jest też trochę głupi i kiedy myśli, że sprawy idą źle, wstaje i odchodzi. Wszystko robi w pośpiechu, podobnie jak Bianca. Było to widać, kiedy przybył za późno na Puchar Juniorów.

Pokémony

Riolu → Lucario
Cameron Lucario.png

Osobny artykuł: Lucario Camerona

Lucario jako Riolu był pierwszym znanym stworkiem Camerona i był zazwyczaj postrzegany poza Ballem.

W BW107, podczas walki ze Snivy Asha, Riolu ewoluował w Lucario.

Ferrothorn
Kotetsu Ferrothorn.png

Cameron używał Ferrothorna w jego walce w siłowni przeciwko Marlonowi i jego Jellicentowi. Po zaatakowaniu Piorunem, stworek Camerona został skonfuzjowany przez zdolność Jellicenta - Przeklęte Ciało, a następnie Mantine był w stanie go pokonać.

Ponownie pojawia się w BW103, gdzie był użyty do walki z Eelektrossem Kenō w pierwszej rundzie konferencji. W końcu wygrał w BW104 poprzez trafienie Szpilo Pociskiem w usta Eelektrossa. W następnym odcinku pokonuje Amoongussa i wygrywa trzecią bitwę Camerona.

W BW107, podczas walki Camerona z Ashem, został wysłany przeciwko Pignite'owi, lecz szybko został pokonany.

W BW108 tablica wyników ujawniła, że Ferrothorn przegrał z Virgilem.

Samurott ♀
Kotetsu Samurott.png

Samurott pojawia się w odcinku Droga do Humilau! jako drugi i ostatni Pokémon Camerona stosowany w walce w siłowni przeciwko Marlonowi. Był używany do walki z Mantinem, którego ostatecznie udało mu się pokonać.

W BW104 walczyła z Escavalierem Bianci i po ciężkiej walce wygrała. Jej drugim przeciwnikiem był Emboar. Pomimo przewagi typów, została pokonana przez Przyciąganie i Młoto Ramię.

Samurott została użyta do walki z Ashem w BW107. Jej pierwszym przeciwnikiem był Pignite, którego łatwo pokonała ze swoją przewagą typów, lecz z tego samego powodu przegrała z Pikachu.

W BW108 tablica wyników ujawniła, że Samurott przegrała z Virgilem.

Hydreigon
Cameron Hydreigon.png

Hydreigon był pierwszym Pokémonem Camerona użytym w walce z Ashem w konferencji. Walczył z Boldorem Asha i go pokonał. Potem walczył z Oshawottem i z nim również wygrał z łatwością. Hydreigon następnie walczył z Pignitem, który swoim nowym atakiem - Łamaczem Murów, w końcu pokonał Hydreigona.

W BW108 tablica wyników ujawniła, że Hydreigon przegrał z Virgilem.

Swanna
Cameron Swanna.png

Swanna była czwartym pokemonem użytym przez Cameroona dow walki z ashem. Walczyła z Pikachu i przegrała. została znokautowana elektro kulą

W BW108 tablica wyników ujawniła, że Swanna przegrał z Virgilem.

Watchog
Cameron Watchog.png

Nic nie wiadomo o Watchogu Camerona, ponieważ widać go jedynie na tabeli wyników podczas konferencji w BW108. Był używany w walce przeciwko Virgilowi.

Osiągnięcia

Kotetsu Badges.png

Odznaki Camerona

Liga Pokémon

Cameron rywalizował w następujących zawodach lig Pokémon:

Ciekawostki

  • Cameron ma dwie nieznane odznaki takie same jak Trip.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki