FANDOM

Byron
Byron.png
トウガン Tougan
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Czarny
Kolor włosów Fioletowy
Miasto Oreburgh
Region Sinnoh
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Canalave
Odznaka Odznaka Kopalni
Specjalizacja Typ Stalowy
Debiut Sprawy rodzinne!
Postać

Byron jest Liderem Sali w Mieście Canalave. Wręcza Odznakę Kopalni trenerom, którzy go pokonają. Specjalizuje się w Pokémonach typu Stalowego. Jest ojcem Roarka.

Historia

Zadebiutował w odcinku Sprawy rodzinne!, gdzie pojawił się wraz z synem. Okazało się, że kiedyś był liderem w Oreburghu, lecz wyjechał do Canalave zostawiając rodzinę, ponieważ był bardziej zainteresowany skamieniałościami. Zostawił salę w Oreburghu Roarkowi. Jego walka z Roakiem została przerwana przez Zespół R. Potem okazało się, że Byrona nadal obchodzi jego syn, ponieważ zatrzymał skamieniałość, którą Roark znalazł jako dziecko.

Ma obsesję na punkcie skamielin i kopania. Gdy Zespół R ukradł mu skamieliny, on podziwiał dziury jakie wykopali.

Przegrał w walce z Ashem o odznakę w odcinku Damy sobie z nimi radę.

W odcinku Podwójny trening został prawdopodobnie pokonany przez Paula, dzięki czemu Paul zdobył ósmą odznakę do Ligi Sinnoh.

Pokémony

Bastiodon
Byron Bastiodon.pngDebiut: Sprawy rodzinne!

Bastiodon pojawił się w odcinku Sprawy rodzinne!. W tym odcinku walczył z Rampardosem Roarka. Ich walkę przerwał Zespół R. Zaczęli współpracować i go pokonali oraz odzyskali skamieliny.

Ponownie pojawił się w odcinku Damy sobie z nimi radę. W tym odcinku został użyty do walki Byrona z Ashem. Łatwo pokonał Chimchara, ponieważ ten Pokémon był lekko osłabiony. Po ciężkiej bitwie został pokonany przez Gliscora.

Ataki
Stalowa Obrona, Miotacz Płomieni, Stalowa Głowa, Błysko Działo i Metaliczny Wybuch
Bronzor
Byron Bronzor.pngDebiut: Damy sobie z nimi radę Bronzor był pierwszym Pokémonem, którego Byron użył do walki z Ashem. Walczył z Chimcharem. Był wstanie przeciwstawić się Miotaczowi Płomieni. Został pokonany przez Krąg Ognia.
Ataki
Taniec Deszczu i Żyroskop
Steelix
Byron Steelix.pngDebiut: Z tarczą czy na tarczy? Steelix Byrona był widziany po raz pierwszy w retrospekcji w odcinku Z tarczą czy na tarczy?, gdzie walczył z nim Empoleon Barry'ego. Później, Steelix był drugim wyborem Byrona w walce z Ashem. Łatwo znokautował Buizela i spowodował wiele szkód Chimcharowi, jednak w końcu został przez niego pokonany. Jest bardzo trudnym przeciwnikiem.
Ataki
Skrzek, Związanie i Stalowy Ogon

W Sali Canalave

Omastar, Kabuto i Omanyte
200pxDebiut: Damy sobie z nimi radę! Omastar, Kabuto i Omanyte są Pokémonami Byrona trzymanymi w Sali Canalave, nie wiadomo, czy są używani w walkach w Sali. Złapali Zespół R, gdy próbowali ukraść jedzenie z kuchni, podczas gdy Ash walczył w Sali, jednak potężne ataki pokonały Zespół R.
Ataki
Wodna Broń (Omastar i Omanyte), Strumień Wody (Kabuto)
Kabutops
Canalave Kabutops.pngDebiut: Damy sobie z nimi radę! Kabutops jest Pokémonem Byrona trzymanym w Sali Canalave, nie wiadomo, czy używany jest w walkach w Sali. Kiedy Zespół R próbował drugi raz ukraść skamieniałości, Kabutops ułyszał ich i gonił za nimi.
Ataki
Brak
Armaldo i Cradily
Byron Armaldo Cradily.pngDebiut: Damy sobie z nimi radę! Armaldo i Cradily są Pokémonami Byrona trzymanymi w Sali Canalave, nie wiadomo, czy są używani w walkach w Sali. Kiedy Zespół R próbował drugi raz ukraść skamieniałości, znaleźli pomieszczenie, w którym wszystkie skamieniałości były przechowywane. Przybliżyli się do Armaldo i Cradily myśląc, że to skamieniałości, ale oni rzeczywiście spali. Obudzili się i wysłali Zespół R ponownie w niebo.
Ataki
Hiper Promień (Armaldo), Kula Energii (Cradily)
Liderzy Sal w regionie Sinnoh
Plik:FileCoal Badge.png

Roark
w mieście Oreburgh

Plik:FileForest Badge.png

Gardenia
w mieście Eterna

Plik:FileCobble Badge.png

Maylene
w mieście Veilstone

Plik:FileFen Badge.png

Wake
w mieście Pastoria

Plik:FileRelic Badge.png

Fantina
w mieście Hearthome

Plik:FileMine Badge.png

Byron
w mieście Canalave

Plik:FileIcicle Badge.png

Candice
w mieście Snowpoint

Plik:FileBeacon Badge.png

Volkner
w mieście Sunyshore

Więcej z Fandomu

Losowa wiki