Fandom

Pokémon Wiki

Byron

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Byron
Byron.png
トウガン Tougan
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Czarny
Kolor włosów Fioletowy
Miasto Oreburgh
Region Sinnoh
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Canalave
Odznaka Odznaka Kopalni
Specjalizacja Typ Stalowy
Debiut Sprawy rodzinne!
Postać

Byron jest Liderem Sali w Mieście Canalave. Wręcza Odznakę Kopalni trenerom, którzy go pokonają. Specjalizuje się w Pokémonach typu Stalowego. Jest ojcem Roarka.

Historia

Zadebiutował w odcinku Sprawy rodzinne!, gdzie pojawił się wraz z synem. Okazało się, że kiedyś był liderem w Oreburghu, lecz wyjechał do Canalave zostawiając rodzinę, ponieważ był bardziej zainteresowany skamieniałościami. Zostawił salę w Oreburghu Roarkowi. Jego walka z Roakiem została przerwana przez Zespół R. Potem okazało się, że Byrona nadal obchodzi jego syn, ponieważ zatrzymał skamieniałość, którą Roark znalazł jako dziecko.

Ma obsesję na punkcie skamielin i kopania. Gdy Zespół R ukradł mu skamieliny, on podziwiał dziury jakie wykopali.

Przegrał w walce z Ashem o odznakę w odcinku Damy sobie z nimi radę.

W odcinku Podwójny trening został prawdopodobnie pokonany przez Paula, dzięki czemu Paul zdobył ósmą odznakę do Ligi Sinnoh.

Pokémony

Bastiodon
Byron Bastiodon.pngDebiut: Sprawy rodzinne!

Bastiodon pojawił się w odcinku Sprawy rodzinne!. W tym odcinku walczył z Rampardosem Roarka. Ich walkę przerwał Zespół R. Zaczęli współpracować i go pokonali oraz odzyskali skamieliny.

Ponownie pojawił się w odcinku Damy sobie z nimi radę. W tym odcinku został użyty do walki Byrona z Ashem. Łatwo pokonał Chimchara, ponieważ ten Pokémon był lekko osłabiony. Po ciężkiej bitwie został pokonany przez Gliscora.

Ataki
Stalowa Obrona, Miotacz Płomieni, Stalowa Głowa, Błysko Działo i Metaliczny Wybuch
Bronzor
Byron Bronzor.pngDebiut: Damy sobie z nimi radę Bronzor był pierwszym Pokémonem, którego Byron użył do walki z Ashem. Walczył z Chimcharem. Był wstanie przeciwstawić się Miotaczowi Płomieni. Został pokonany przez Krąg Ognia.
Ataki
Taniec Deszczu i Żyroskop
Steelix
Byron Steelix.pngDebiut: Z tarczą czy na tarczy? Steelix Byrona był widziany po raz pierwszy w retrospekcji w odcinku Z tarczą czy na tarczy?, gdzie walczył z nim Empoleon Barry'ego. Później, Steelix był drugim wyborem Byrona w walce z Ashem. Łatwo znokautował Buizela i spowodował wiele szkód Chimcharowi, jednak w końcu został przez niego pokonany. Jest bardzo trudnym przeciwnikiem.
Ataki
Skrzek, Związanie i Stalowy Ogon

W Sali Canalave

Omastar, Kabuto i Omanyte
200pxDebiut: Damy sobie z nimi radę! Omastar, Kabuto i Omanyte są Pokémonami Byrona trzymanymi w Sali Canalave, nie wiadomo, czy są używani w walkach w Sali. Złapali Zespół R, gdy próbowali ukraść jedzenie z kuchni, podczas gdy Ash walczył w Sali, jednak potężne ataki pokonały Zespół R.
Ataki
Wodna Broń (Omastar i Omanyte), Strumień Wody (Kabuto)
Kabutops
Canalave Kabutops.pngDebiut: Damy sobie z nimi radę! Kabutops jest Pokémonem Byrona trzymanym w Sali Canalave, nie wiadomo, czy używany jest w walkach w Sali. Kiedy Zespół R próbował drugi raz ukraść skamieniałości, Kabutops ułyszał ich i gonił za nimi.
Ataki
Brak
Armaldo i Cradily
Byron Armaldo Cradily.pngDebiut: Damy sobie z nimi radę! Armaldo i Cradily są Pokémonami Byrona trzymanymi w Sali Canalave, nie wiadomo, czy są używani w walkach w Sali. Kiedy Zespół R próbował drugi raz ukraść skamieniałości, znaleźli pomieszczenie, w którym wszystkie skamieniałości były przechowywane. Przybliżyli się do Armaldo i Cradily myśląc, że to skamieniałości, ale oni rzeczywiście spali. Obudzili się i wysłali Zespół R ponownie w niebo.
Ataki
Hiper Promień (Armaldo), Kula Energii (Cradily)
Liderzy Sal w regionie Sinnoh
Plik:FileCoal Badge.png

Roark
w mieście Oreburgh

Plik:FileForest Badge.png

Gardenia
w mieście Eterna

Plik:FileCobble Badge.png

Maylene
w mieście Veilstone

Plik:FileFen Badge.png

Wake
w mieście Pastoria

Plik:FileRelic Badge.png

Fantina
w mieście Hearthome

Plik:FileMine Badge.png

Byron
w mieście Canalave

Plik:FileIcicle Badge.png

Candice
w mieście Snowpoint

Plik:FileBeacon Badge.png

Volkner
w mieście Sunyshore

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki