Fandom

Pokémon Wiki

Butch

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Butch

コサブロウKosaburō

ButchDP.png
Butch z Zespołu R
Płeć Męska
Kolor oczu Brązowy
Kolor włosów Zielony
Miasto Nieznane
Region Nieznany
Stanowisko Agent
Członek Zespołu R
Partnerka Cassidy
Debiut w Sekret centrum hodowlanego

Butch jest jedną połówką duetu z Zespołu R, który od czasu do czasu goni Asha Ketchuma i jego znajomych.

Historia

Partnerką Butcha jest Cassidy, a ona jest jedną z niewielu ludzi, którzy zwykle mówią jego właściwe imię. Przez innych był nazywany m.in.: "Biff", "Bill", "Buttch", "Buffy", "Bob", "Hutch", "Butcher", "Patch", "Botch", "Chuck" or "Hootch", co go denerwuje. Wraz z Cassidy, mają za zadanie zdobyć jak najciekawsze okazy Pokémonów dla szefa. Jest inteligentny i trenuje silne Pokémony. Butch jest lepszy od swojego wielkiego rywala - Jamesa. Wraz z Cassidy są ulubieńcami Giovanniego, który im pomaga, gdy wpadną w tarapaty.

Pokémony

Przy sobie

Cassidy's Raticate.png Raticate

W czasie pierwszego sezonu Raticate zawsze występował z Cassidy i Butchem. Nie umie mówić tak jak Meowth, ale czasami powiedział swoją nazwę na końcu motta Cassidy i Butcha. W przeciwieństwie do Meowtha jest trzymany w Poké Ballu. Pierwszy raz pojawił się w odcinku Sekret centrum hodowlanego. Pod dowództwem Butcha pojawił się w odcinku The Ole' Berate and Switch!.

Raticate zna takie ruchy jak: Akcja, Super Kieł i Łomot Czaszką.

Debiut Sekret centrum hodowlanego
Butch's Primeape.png Primeape

Pojawił się w odcinku Łowcy przepowiedni!, gdzie pokonał Staryu Misty.

Primeape zna takie ruchy jak Dynamiczny Cios i Młócenie.

Debiut Łowcy przepowiedni!
Butch's Hitmontop.png Hitmontop ♂

Pierwszy raz wystąpił w Tajemnicza historia. W odcinku W pułapce Butch zamątował do niego pałąk by zwiększyć jego zdolności. Jest najczęściej używany przez Butcha.

Hitmontop zna takie ruchy jak: Zakręcone Kopnięcie, Szybki Zwrot i Potrójne Kopnięcie.

Debiut Tajemnicza historia
Butch's Mightyena.png Mightyena

Pierwszy raz pojawił się w odcinku Oaknapped!. To pierwszy znany Pokémon Butcha z Hoenn.

Mightyena zna takie ruchy jak: Gryzienie, Hiper Promień, Akcja i Stalowy Ogon.

Debiut Oaknapped!
Butch's Cloyster.png Cloyster

Pojawił się w The Search for the Legend, gdzie został użyty wraz z Tentacruelem Cassidy do próby kradzieży Moltresa.

Cloyster zna tylko Wodną Broń.

Debiut The Search for the Legend
Butch's Shuckle.png Shuckle

Został użyty w odcinku Pojedynek na pustyni. Walczył z Carnivine'em Jamesa.

Shuckle zna tylko Bombę Mułu.

Debiut Pojedynek na pustyni

.

Tymczasowe

Butch's Controlled Pokémon.png Kontrolowane Pokémony
Pokémony te zostały czasowo kontrolowane przez Butcha i Cassidy, dzięki pomocy Drowzee. Są to: Pikachu, Togepi, Meowth, Arbok, Lickitung, Weezing, Victreebel, Wartortle, Vulpix, Mankey, Primeape, Growlithe, Poliwag, Ponyta, Magnemite, Grimes, Kingler, Voltorb, Hitmonchan, Seaking, Starmie, Electabuzz, Magikarp, Vaporeon, Jolteon i Flareon. Pikachu i Togepi zostali pierwsi zahipnotyzowani i nagle po prostu znikają. Następnie Meowth także zostaje zahipnotyzowany.

Potem, Ash, Misty, Tracey i Oficer Jenny znajdują Pokémony używające ataków. Ash ma pomysł i sprawia, że Pikachu używa elektrycznego ruchu i celuje w Asha, który stoi w pobliżu Drowzee i wstrząsy Pikachu zatrzymują urządzenie.

Ich znane ruchy to: Miotacz Płomieni (Flareon, Growlithe, Ponyta i Vulpix), Wodna Broń (Seaking, Starmie, Vaporeon i Wartortle), Elektrowstrząs (Electabuzz, Jolteon i Magnemite) i Samozniszczenie (Voltorb).

Debiut Zbuntowany Pikachu

.

Status nieznany

Butch's Aggron.png Aggron
Delibird miał dostarczyć Poké Ball zawierający Aggrona do Butcha, ale dostał go James. Delibird później powrócił i odzyskał Poké Ball.Aggron zna takie ataki jak : Mega Cios, Hiper Promień, Puls Wodny.
Debiut Grating Spaces

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki