FANDOM

Burza Liści
Ash Snivy Leaf Storm.png
Informacje
Typ Typ Trawiasty
Kategoria Specjalny
Japońska nazwa

リーフストーム
Leaf Storm

Angielska nazwa Leaf Storm

Burza Liści to atak typu trawiastego.

Użytkownik rzuca na wroga dużą ilość poruszonych liści.

Metody używania ataku

Turtwig

Turtwig podnosi głowę i pozostawia wiele skupienia wokół siebie, przez co zaczyna świecić na zielono. Liście, które następnie tworzą spiralę wokół Turtwiga i zmieniają się w tornado, są rzucane w przeciwnika z ogromną siłą.

Torterra

Liście na drzewie Torterry zaczynają zielono świecić i uwalniają cyklon wiatru, a świecące światło przenosi zielone liście z drzewa w kierunku przeciwnika.

Sceptile

Nasiona z tyłu Sceptile'a biało świecą i uwalniają lawinę jasnozielonych liści na przeciwnika.

Snivy

Snivy obraca się bardzo szybko i wiele zielonych liści w kolorze ciała Snivy świeci zielonymi zarysami, a następnie pojawiają się wokół ciała i zaczynają obracać się wokół ciała Snivy w formie filaru. Snivy następnie wyskakuje w powietrze i burza liści leci za Snivy. Snivy następnie kieruje liście w przeciwnika.

Leavanny

Leavanny podnosi ramiona w powietrze i jego ciało staje się przedstawione w turkusowej energii. Duża liczba świecących zielonych liści pojawia się wokół stóp Leavanny i lecą w górę, aż do osiągnięcia jego ramion. Turkusowy blask następnie znika i Leavanny wskazuje ramiona na przeciwnika, atakując.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki