Fandom

Pokémon Wiki

Buizel

3052strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Buizel
ブイゼル Buizel
Pachirisu Floatzel
BUZEL0.jpg
Numer narodowy 418
Typ Woda
Gatunek Pokémon Wodna Łasica
Waga 29.5kg
Wzrost 0.7m
Płeć ♂50%♀50%

Buizel to pokemon przypominający wyglądem łasicę. W ubarwieniu ciała przeważa kolor pomarańczowy. Charakterystyczną cechą jest żółty kołnierz w kształcie koła znajdujący się na szyi. Głowa pokemona zakończona jest dwoma kosmykami futra. Zarówno brzuch jak i pysk mają kolor beżu. Dwa czarne paski znajdujące się na policzkach mogą przypominać te które można zobaczyć u Indian. Jego oczy mają bystre spojrzenie, a nad każdym z nich jest jasna, okrągła brew. Ogon Buizela rozdwaja się, a końcówki są beżowe. Przednie łapy wyposażone są w niebieskie błonki. U każdej kończyny ma po trzy palce.

Buizel jest bardzo szybkim pokemonem. Pozwalają mu na to błonki na łapach, kołnierz wypełniony powietrzem oraz rozdwojony ogon działający jak śruba. Samca od samicy można rozróżnić tym, że samiec ma dwie plamy na plecach, natomiast samica tylko jedną. Najczęściej spotkać go można w okolicach rzek i jezior, gdzie zdobywa pożywienie - ryby - oraz ćwiczy. Dodatkowo stają się szybsze podczas deszczu.

Zdolności

Jego zdolnością jest Swift Swim,natomiast jego ukrytą zdolnością jest Water Veil.

Opisy z Pokedexu

...

Statystyki

0

HP

0

Atk

0

Def

0

Sp.Atk

0

Sp.Def

1

Speed

Ewolucje

Builel ewoluuje w Floatzela.Nie posiada pre-ewolucji.

.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki