Fandom

Pokémon Wiki

Buizel

3185stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Buizel
ブイゼル Buizel
Pachirisu Floatzel
200px
Numer narodowy 418
Typ Woda
Gatunek Pokémon Wodna Łasica
Waga 29.5kg
Wzrost 0.7m
Płeć ♂50%♀50%

Buizel (jap. ヒコザル Buoysel, niem. Bamelin, fr. Mustebouée) - Pokémon fretka typu wodnego. Ewoluuje w Floatzela na 26 poziomie.

Wygląd

Buizel swym wyglądem przypomina łasicę. Głowa na górze jest brązowa a na dole żółta. Ma żółte, okrągłe brwi i po dwa czarne paski na policzkach (podobnie do Indianin). Ma bystre spojrzenie. Na szyi Buizela jest żółty kołnierz wypełniony powietrzem dzięki czemu może zatrzymać się w wodzie w każdej chwili. Tułów Buizela jest brązowy a brzuch żółty. Ma dwie lub jedną (w zależności od płci) żółtą plamę. Jego ręce są całe brązowe z małą niebieską błonką. Na dłoni, od wewnętrznej strony dłoni ma małą, żółtą kropkę. Na rękach tak jak i na nogach ma po trzy palce. Ogon jest brązowy z jasno żółtymi końcówkami. Jest podwójny, dzięki czemu Buizel może szybciej pływać, obracając ogonem jak śrubą. Dzięki ogonowi może też unosić się w powietrzu i odpierać ataki takie jak np. Bomba Błotna, obracając ogon.

Różnice płci

U Buizelów jest tylko jedna część ciała po której można rozróżnić samicę od samca, są to plamy na grzbiecie. Samice mają jedną plamę a samce dwie.

Zachowanie

Buizel posiada cechy ssaków, głownie z pomarańczowego futra i łap. Widać też wyraźnie że jest to skrzyżowanie łasicy i wydry morskiej. Buizel ma cechy stworzeń morskich, ma niebieskie płetwy na rękach i świtnie przystosowany do szybkiego pływania ogon. Gdy pada deszcz, szybkość Buizeli gwałtownie wzrasta. Ta zdolność nazywa się Swift Swim. W animé Buizel Asha pokazał zdolność Swift Swim w walce z Lucario Maylene gdy zaczął padać deszcz. Gdy Buizel obraca ogonem jak wiatrakiem może to unieść go w powietrze. Może to też posłużyć jako obrona przed atakami takimi jak Bomba Błotna. W wodzie Buizele używają swoich obrotnych ogonów do szybszego pływania (niczym śruba) Kołnierz Buizela służy mu przede wszystkim do pływania. Dzięki niemupłynąc, potrafi się zatrzymać w każdej chwili, nadymając go jak balon. Prawdopodobnie ma duże płuca w które nabiera powietrze przed pływaniem a potem wpompowuje go do kołnierzu.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki