Fandom

Pokémon Wiki

Bugsy

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bugsy

ツクシTsukushi

File-Bugsy anime.png
Bugsy
Płeć Męska
Kolor oczu Czarny
Kolor włosów Lawendowy
Miasto Azalea
Region Johto
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Azalea
Odznaka Odznaka Ula
Specjalizacja Typ Robak
Debiut Pogonić robala

Bugsy jest Liderem Sali w Mieście Azalea. Wręcza Odznakę Ula Trenerom, którzy go pokonają. Specjalizuje się w Pokémonach Robakach.

Historia

Bugsy wystąpił tylko w odcinku Pogonić robala.

Bugsy trenuje w wielkim, bardzo zazielenionym stadionie z wieloma drzewami i Pokémonami robakami. Stadion specjalizuje się właśnie w Pokémonach tego typu.

Jego Scyther potrafi wykonać Taniec Szabli, by obronić się przed atakami ogniowymi, jednak Ash odkrył, że jest podatny na niektóre, dzięki czemu pokonał go swoim Cyndaquilem i wygrał Odznakę Ula.

Pokémony

Bugsy's Spinarak.png Spinarak

Spinarak to pierwszy wybór Bugsy'ego w walce z Ashem. Został najpierw wybrany do walki z Cyndaquilem i prawie go pokonał siecią i Trującym Żądłem, ponieważ Cyndaquil nie mógł rozpalić swego ognia. Ash odwołał go i wybrał Chikoritę. Chikorita i Spinarak robili uniki do swoich ataków. W końcu Chikorita użyła Słodkiego Zapachu, a potem Akcji i pokonała Spinaraka.

Spinarak zna takie ruchy jak Strzał Siecią i Trujące Żądło.

Debiut Pogonić robala
Bugsy's Metapod.png Metapod

Metapod to drugi wybór Bugsy'ego do walki z Ashem. Często używał Osłony, by odeprzeć ataki Chikority. Ash był zaskoczony, ponieważ Metapod pokonał Chikoritę. Pokonać Metapoda udało się Pikachu po użyciu Elektrowstrząsu.

Znane ruchy Metapoda to Osłona i Akcja.

Debiut Pogonić robala
Bugsy's Scyther.png Scyther

Scyther to ostatni i najsilniejszy wybór Bugsy'ego. Pokonał łatwo Pikachu przy użyciu potężnego Siekania. Scyther okazał się potężnym wojownikiem, ponieważ mógł się ochronić przed ognistymi atakami. Dzięki takiej obronie prawie pokonał Cyndaquila. Dzięki strategi Asha, Cyndaquil zaatakował od góry. Skoczył nad Scytherem i zaatakował go Miotaczem Płomieni. Scyther nie mógł się obronić i został pokonany.

Scyther zna takie ruchy jak: Podwójny Zespół, Siekanie, Cięcia Furii i Taniec Szabli.

Debiut Pogonić robala

.

W Sali Azalea

Caterpie (kilka)

Bugsy ma wiele Caterpie, które żyją w na stadionie w Azalea, nie wiadomo, czy są używani w walkach w Sali. Jeden z nich pierwszy raz pojawił się, gdy zszedł z drzewa, aby pozdrowić Misty, która ma fobię przed robakami. Później pojawiają się, gdy Zespół R wchodzi do Sali: Pokémony Robaki zawiązują ich jedwabiem. Ostatni raz pojawiają się również łapiąc Zespół R, tym razem w nocy.

Caterpie znają tylko Strzał Siecią.

Debiut Pogonić robala
Metapod (kilka)

Bugsy ma wiele Metapodów, które żyją w Sali Azalea, nie wiadomo, czy Bugsy używa ich w walkach w Sali czy po prostu używa silniejszego Metapoda. Na krótko pojawiają się, gdy Zespół R wchodzi do budynku, Metapody i inne Pokémony Robaki związują ich. Ostatni raz również łapią Zespół R, tym razem w nocy.

Metapody znają tylko Strzał Siecią.

Debiut Pogonić robala
Weedle i Kakuna (kilka)

Bugsy ma wiele Weedle i Kakun, które żyją w Sali Azalea, nie wiadomo, czy są używani w walkach na stadionie. Wiele Weedle pojawia się na krótko, gdy wiążą Zespół R, który wchodzi do budynku. Ostatni raz pojawiają się, gdy ponownie łapią Zespół R, tym razem w nocy.

Weedle i Kakuny znają tylko Strzał Siecią.

Debiut Pogonić robala

Liderzy Sal w regionie Johto
Plik:FileZephyr Badge.png

Falkner
w mieście Violet

Plik:FileHive Badge.png

Bugsy
w mieście Azalea

Plik:FilePlain Badge.png

Whitney
w mieście Goldenrod

Plik:FileFog Badge.png

Morty
w mieście Ecruteak

Plik:FileStorm Badge.png

Chuck
w mieście Cianwood

Plik:FileMineral Badge.png

Jasmine
w mieście Olivine

Plik:FileGlacier Badge.png

Pryce
w mieście Mahogany

Plik:FileRising Badge.png

Clair
w mieście Blackthorn

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki