Fandom

Pokémon Wiki

Brycen

3193strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Brycen
Brycen.png
ハチク Hachiku
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Szary
Kolor włosów Jasnoniebieski
Miasto Icirrus
Region Unova
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Icirrus
Odznaka Odznaka Mrozu
Specjalizacja Typ Lodowy
Debiut Guarding the Guardian of the Mountain!
Postać

Brycen jest Liderem Sali w mieście Icirrus. Jest ekspertem w Pokémonach typu Lodowego. Daje Odznakę Mrozu trenerom, którzy go pokonają w walce w jego siłowni.

Historia

Brycen zadebiutował w anime w odcinku Guarding the Guardian of the Mountain!. Kiedy Ash i grupa przechodzili przez góry, on i jego Beartic ocalili ich przed lawiną. Cilan ujawnił, że jest on nie tylko liderem, ale także byłym aktorem. Później, Ash i jego Krokorok trenowali z Brycenem i jego Pokémonem, ale bez dobrych efektów w jego treningu, czyli w staniu na rękach, skakaniu po głazach, niszczeniu kamieni czy skakaniu z wodospadu. Później, Brycen zatrzymał kłusownika Pokémon Rizzo przed próbą złapania Volcarony, pokonując jego dwa Jellicenty przy użyciu swojego Beartica.

Brycen pojawia się ponownie w odcinku Caution: Icy Battle Conditions!, gdzie toczy walkę z Ashem w siłowni Icirrus. Używał Beartica, Vanillisha i Cryogonala przeciwko Krokorokowi, Scraggy'emu i Pignite'owi i przegrał, przez co Ash zdobył odznakę siłowni.

Pokémony

Beartic
Brycen Beartic.png

Osobny artykuł: Beartic Brycena

Beartic to pierwszy Pokémon, którego ujawnił Brycen. Zadebiutował wraz ze swoim trenerem w odcinku Guarding the Guardian of the Mountain!. Razem z nim grał także w filmie. Trenował z Brycenem, Ashem i Krokorokiem. Później był w stanie pokonać Pokémony kłusownika. W odcinku Caution: Icy Battle Conditions! zmierzył się z Krokorokiem Asha w bitwie w siłowni, po tym jak udało mu się pokonać Pignite'a. Krokorok był w stanie go pokonać, przez co Ash zdobył odznakę.

Vanillish
Brycen Vanillish.png

Vanillish to jeden z Pokémonów Brycena. Pojawia się w odcinku Caution: Icy Battle Conditions! w walce ze Krokorokiem Asha w bitwie w siłowni. Vanillish był w stanie zamrozić Krokoroka i celnie uderzyć go, ale Ash zamienił go ze Scraggym, który pokonał Pokémona Brycena.

Cryogonal
Brycen Cryogonal.png

Cryogonal to jeden z Pokémonów Brycena. Pojawia się w odcinku Caution: Icy Battle Conditions! w walce ze Scraggym Asha w bitwie w siłowni. Udało mu się go pokonać. Później Ash wystawił do walki Pignite'a, który wyeliminował Cryogonala.

Liderzy Sal w regionie Unova
Plik:FileBW Badge 1.png
Cilan, Chili i Cress
w mieście Striaton
Plik:FileBW Badge 2.png
Lenora
w mieście Nacrene
Plik:FileBW Badge 3.png
Burgh
w mieście Castelia
Plik:FileBW Badge 4.png
Elesa
w mieście Nimbasa
Plik:FileBW Badge 5.png
Clay
w mieście Driftveil
Plik:FileBW Badge 6.png
Skyla
w mieście Mistralton
Plik:FileBW Badge 7.png
Brycen
w mieście Icirrus
Plik:FileBW Badge 8.png
Drayden
w mieście Opelucid
BW Badge 8.2.png
Roxie
w mieście Virbank
BW Badge 8.3.png
Marlon
w mieście Humilau

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki