FANDOM

Brycen
Brycen
ハチク Hachiku
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Szary
Kolor włosów Jasnoniebieski
Miasto Icirrus
Region Unova
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Icirrus
Odznaka Odznaka Mrozu
Specjalizacja Typ Lodowy
Debiut Guarding the Guardian of the Mountain!
Postać

Brycen jest Liderem Sali w mieście Icirrus. Jest ekspertem w Pokémonach typu Lodowego. Daje Odznakę Mrozu trenerom, którzy go pokonają w walce w jego siłowni.

Historia

Brycen zadebiutował w anime w odcinku Guarding the Guardian of the Mountain!. Kiedy Ash i grupa przechodzili przez góry, on i jego Beartic ocalili ich przed lawiną. Cilan ujawnił, że jest on nie tylko liderem, ale także byłym aktorem. Później, Ash i jego Krokorok trenowali z Brycenem i jego Pokémonem, ale bez dobrych efektów w jego treningu, czyli w staniu na rękach, skakaniu po głazach, niszczeniu kamieni czy skakaniu z wodospadu. Później, Brycen zatrzymał kłusownika Pokémon Rizzo przed próbą złapania Volcarony, pokonując jego dwa Jellicenty przy użyciu swojego Beartica.

Brycen pojawia się ponownie w odcinku Caution: Icy Battle Conditions!, gdzie toczy walkę z Ashem w siłowni Icirrus. Używał Beartica, Vanillisha i Cryogonala przeciwko Krokorokowi, Scraggy'emu i Pignite'owi i przegrał, przez co Ash zdobył odznakę siłowni.

Pokémony

Beartic
Brycen Beartic

Osobny artykuł: Beartic Brycena

Beartic to pierwszy Pokémon, którego ujawnił Brycen. Zadebiutował wraz ze swoim trenerem w odcinku Guarding the Guardian of the Mountain!. Razem z nim grał także w filmie. Trenował z Brycenem, Ashem i Krokorokiem. Później był w stanie pokonać Pokémony kłusownika. W odcinku Caution: Icy Battle Conditions! zmierzył się z Krokorokiem Asha w bitwie w siłowni, po tym jak udało mu się pokonać Pignite'a. Krokorok był w stanie go pokonać, przez co Ash zdobył odznakę.

Vanillish
Brycen Vanillish

Vanillish to jeden z Pokémonów Brycena. Pojawia się w odcinku Caution: Icy Battle Conditions! w walce ze Krokorokiem Asha w bitwie w siłowni. Vanillish był w stanie zamrozić Krokoroka i celnie uderzyć go, ale Ash zamienił go ze Scraggym, który pokonał Pokémona Brycena.

Cryogonal
Brycen Cryogonal

Cryogonal to jeden z Pokémonów Brycena. Pojawia się w odcinku Caution: Icy Battle Conditions! w walce ze Scraggym Asha w bitwie w siłowni. Udało mu się go pokonać. Później Ash wystawił do walki Pignite'a, który wyeliminował Cryogonala.

Liderzy Sal w regionie Unova
Plik:FileBW Badge 1.png
Cilan, Chili i Cress
w mieście Striaton
Plik:FileBW Badge 2.png
Lenora
w mieście Nacrene
Plik:FileBW Badge 3.png
Burgh
w mieście Castelia
Plik:FileBW Badge 4.png
Elesa
w mieście Nimbasa
Plik:FileBW Badge 5.png
Clay
w mieście Driftveil
Plik:FileBW Badge 6.png
Skyla
w mieście Mistralton
Plik:FileBW Badge 7.png
Brycen
w mieście Icirrus
Plik:FileBW Badge 8.png
Drayden
w mieście Opelucid
BW Badge 8.2
Roxie
w mieście Virbank
BW Badge 8.3
Marlon
w mieście Humilau