Fandom

Pokémon Wiki

Bruno

3113stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bruno

シバSiba

File-Bruno anime.png
Bruno
Płeć Męska
Kolor oczu Czarny
Kolor włosów Czarny
Miasto Nieznane
Region Kanto lub Johto
Stanowisko Elitarny Trener
Elitarna Czwórka z Błękitnego Wzgórza
Specjalizacja Typ Walczący
Debiut Pogromca Onixów

Bruno jest mistrzem typu Walczącego i członkiem Elitarnej Czwórki Kanto i Johto.

Historia

Bruno pojawił się w odcinku Pogromca Onixów, ale możliwe, że Bruno pojawił się już w odcinku Pokémon, wybieram cię! jako Trener, który używał Nidorino i Onixa.

Podczas gdy Ash przygotowywał się do Ligi Pokémon w Kanto, dowiedział się, że Bruno szkoli się w górach, w pobliżu Alabastii. Brock był entuzjastą Bruno, więc wziął Misty i udał się w stronę gór wraz z Ashem. W tutejszych górach wiadomo, że Onixy rosły o wiele większe niż zwykle.

Po tym, jak Bruno wybawił ich od gigantycznego Onixa, Ash i Brock błagali Bruna, by ten wziął ich na studentów. Bruno uzgodnił, że Ash i Brock będą robili wszystko co on im powie. Bruno kazał im rąbać drewno, nosić wodę, itp. Misty zaczęła podejrzewać, że Bruno jest fałszywy.

Brock postanowił udowodnić, jak niesamowity jest Bruno i niespodziewanie zaatakował go. Refleks Bruna był tak niesamowity, że z łatwością zatrzymał Brocka. Potem, Brock puknął Bruna i był nieprzytomny. Bruno przyznał, że nie zna żadnej sekretnej techniki i po prostu chciał mieć kogoś, kto zrobi porządki za niego.

Później dzieciaki były ponownie ścigani przez giganta Onixa. Pokémon gigant był zdenerwowany, bo został zatrzymany przez Sandslasha między dwoma głazami. Bruno usunął Sandslasha, uspokoił Onixa i postanowił dołączyć go do swojej drużyny. Potem Bruno powiedział, że jedyna prawdziwa tajemnica szkolenia Pokémon to taka, że trenerzy i Pokémony powinny dbać o siebie nawzajem.

Bruno ma niesamowitą siłę fizyczną i zwinność, i wydaje się możliwy do wykorzystania wiedzy niemal nadludzkiej.

Pokémony

Bruno's Hitmonchan.png Hitmonchan ♂
Niewiele wiadomo o Hitmonchanie Bruna. Był pokazany na krótko w telewizji oglądanej przez Brocka i Asha.

Hitmonchan zna tylko Gromo Cios.

Debiut Pogromca Onixów
Bruno's Onix.png Onix
Główny artykuł: Onix Bruno

Pojawił się w odcinku Pogromca Onixów. Na Górze Hideaway Onix rósł większy i silniejszy niż gdzie indziej. Szalał on wokół góry w cierpieniu. Ash i przyjaciele próbowali go zatrzymać, ale się nie udało. Następnie pojawił się Bruno i był gotowy do złapania Onixa. Kiedy Ash spytał, jakiego Pokémona ma zamiar użyć, Bruno zszokował ich, mówiąc, że nie będzie używał żadnych Pokémonów. Bruno szybko znalazł przyczynę bólu Onixa: Sandslash utknał w jego wnętrzu. Potem Sandslash został usunięty, Onix był bardzo wdzięczny Bruno i zgodził się pójść z nim, więc Bruno rzucił Poké Ball w Onixa i go złapał.

Debiut Pogromca Onixów

Elitarna Czwórka z Błękitnego Wzgórza
FL Lorelei.png
Elitarna Czwórka
Prima
FL Bruno.png
Elitarna Czwórka
Bruno
FRLG Agatha.png
Elitarna Czwórka
Agatha
FL Lance.png
Elitarna Czwórka
Lance

?

Mistrz Nieznany

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki