Fandom

Pokémon Wiki

Brianna

3194strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Brianna.png

Brianna

Brianna (jap. Wakana) jest koordynatorką, która pojawiła się w anime.

W odcinku Harley znowu atakuje! pojechała na pokazy w Wisterii, by porozmawiać z May, jednak postanowiła wysłać do niej list, gdy ta przegrała w pokazach. Zapomniała go podpisać, a gdy May dostała go wraz z różą, myślała, że jest on od Drew. May przechowywała list aż do poznania Brianny przed pokazami w odcinku Żywiołowy Combusken!. Wtedy sprawa się wyjaśniła.

Brianna spytała May, czy coś czuje do Drew powodując, że May oblała się rumieńcem. Po pokazie, Drew pochwalił Briannę, że jest dobrą koordynatorką, co sprawiło, że Brianna zemdlała i wpadła w ręce May.

Pojawiła się również w odcinku Przerzedzenie składu!, gdzie oglądała May na Wielkim Festiwalu w Kanto.

Pokemony

Surskit
200pxDebiut: Żywiołowy Combusken!

Surskit został użyty do rundy apelowej, gdzie oczarował wszystkich swoim występem. W rezultacie Brianna przeszła do następnej rundy.

Ataki
Lodowy Promień i Zwinność
Vibrava
Brianna Vibrava.pngDebiut: Żywiołowy Combusken!

Vibrava był używany do walk, gdzie był w stanie pokonać większość przeciwników i dotarł do ostatniego etapu, w którym walczył z Comubskenem May. Vibrava stworzył pułapkę z Kamiennego Grobu, jednak Pokemon May uciekł dzięki Mega Kopnięciu. Combusken pokonał Vibravę i May zdobyła wstążkę.

Ataki
Kamienny Grób, Skrzek i Oddech Smoka

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki