Fandom

Pokémon Wiki

Brendan

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Brendan anime.png

Brendan

Brendan to Trener Pokémonów. Pochodzi prawdopodobnie z Littleroot, tak jak jego odpowiednik z gier.

Brendan pojawia się na początkach filmów Jirachi: Spełnione marzenia, Strażnik Pokémon i Świątynia Morza i Giratina i Strażnik Nieba. Brendan wydaje się być konkurencyjnym wojownikiem, gdyż jego sceny sugerują, że spędza czas w Wieżach Walk. We wszystkich swoich występach pojawił się ze swoim strojem z gier.

Podobnie jak w grach, Brendan ma startera Pokémon, który jest silniejszy niż May. Nie wiadomo, czy jego krewni są tacy sami jak w przypadku gier, ale jest duże prawdopodobieństwo, że jest synem profesora Bircha, gdyż May jest córką Normana (jak w grze).

Pokémony

Aggron
Brendan Aggron.pngDebiut: Jirachi: Spełnione marzenia Aggron Brendana został na krótko postrzegany w podwójnej bitwie na początku szóstego filmu obok Shiftry'ego przeciwko Solrockowi i Manectricowi. Aggron zamroził Solrocka, podczas gdy Shiftry został trafiony przez Iskrę Manectrica. Warto zauważyć, że Aggron jest utrzymywany w Luxury Ballu, typie Poké Balla rzadko spotykanym w anime.
Ataki
Lodowy Promień
Shiftry
Brendan Shiftry.pngDebiut: Jirachi: Spełnione marzenia Shiftry Brendana został na krótko postrzegany w podwójnej bitwie na początku szóstego filmu obok Aggrona przeciwko Solrockowi i Manectricowi. Aggron zamroził Solrocka, podczas gdy Shiftry został trafiony przez Iskrę Manectrica. Warto zauważyć, że Shiftry jest utrzymywany w Repeat Ballu, typie Poké Balla rzadko spotykanym w anime.
Ataki
Nasienny Pocisk
Swampert
Brendan Swampert.pngDebiut: Strażnik Pokémon i Świątynia Morza Swampert jest trzecim Pokémonem ujawnionym przez Brendana. Niewiele jednak o nim wiadomo, gdyż pojawił się tylko na krótko na początku dziewiątego filmu, gdzie walczył z Tyranitarem Rebecci w Wieży Walk.
Ataki
Lodowy Promień
Rhyperior
Brendan Rhyperior.pngDebiut: Giratina i Strażnik Nieba Rhyperior Brendana wygłosił krótkie pojawienie się na początku jedenastego filmu, gdzie widać było, jak walczył z Magmortarem Lucasa.
Ataki
Młoto Ramię

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki