Fandom

Pokémon Wiki

Breloom

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Breloom to Pokémon typu trawiastego i walczącego. Ewoluuje ze Shroomisha.

Biologia

Fizjologia

Breloom przypomina kangura lub teropoda. Ma zieloną grzybową "czapkę" na głowie z widocznymi skrzelami i okrągłymi częściami po obu stronach. Głowa Brelooma, szyja i ogon są jasnej koloryzacji. Usta Brelooma są podobne w kształcie do dzioba. Pierś Brelooma i dolna część jego ciała są zielone, a nogi ma ​​dwa czerwone pazury. Breloom ma klastry nasienne wykonane z hartowanych toksycznych zarodników na końcu ogona, którą wykorzystuje, by staranować swoich przeciwników. Jego ramiona wydają się być krótkie i mało przydatne, a jego czerwone pazury są idealne do krojenia.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Jak Shroomish, Breloom może pomieścić zarodniki, które powodują wiele dolegliwości stanu, a szczególnie wyróżniają się spośród nich toksyczne zarodniki na ogonie. Jest on również bardzo silny fizycznie, a przy okazji jest też bardzo szybki. Ma doskonałą technikę walki, która dorównuje najlepszym bokserom.

Zachowanie

Breloomy żyją w grupach wraz ze Shroomishami i uczestniczą w zadaniach, by przetrwać, np. żerują na żywność i bronią grupę przed wrogami i drapieżnikami. Gdy czuje zagrożenie, Breloom nie zawaha się walczyć i nie ustanie, dopóki wróg nie zostanie pokonany. Breloom jest ogromnie waleczny w bitwie. Rozprasza zarodniki z otworów na grzybowej "czapce" na głowie.

Siedlisko

Breloom preferuje ciepłe i wilgotne klimaty.

Dieta

Breloom żywi się drzewami i roślinami na polach i lasach. Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi również karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Pierwsza główna rola Brelooma nastąpiła w odcinku Potyczka ze Shroomishami!. Ash i jego przyjaciele zostali zaatakowani przez Breloomy, które ewoluowały ze Shroomishów.

Kenny ma Brelooma, który pojawił się w odcinkach Podróż w nieznane i Wielkie zaskoczenie.

Drugoplanowe role

Breloomy pojawiły się w wielu epizodycznych rolach.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG082 Breloom, Pokémon Grzyb. Breloom to wyewoluowana forma Shroomisha. Jego doskonała praca nóg pozwala zbliżyć się do przeciwnika i zadać serię ciosów.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.
Odcinek Wpis
DP060 Breloom, Pokémon Grzyb. Gdy atakuje, rozpościera ramiona, a techniką dorównuje najlepszym bokserom.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki