Fandom

Pokémon Wiki

Brawly

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Brawly
Brawly anime.png
トウキ Touki
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Jasny niebieski
Miasto Wyspa Dewford
Region Hoenn
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Dewford
Odznaka Odznaka Uderzenia
Specjalizacja Typ Walczący
Debiut Mistrz wielkiej fali
Postać

Brawly jest Liderem Sali w Dewford. Trenerzy, którzy go pokonają otrzymują Odznakę Uderzenia. Jest młodym mężczyzną, który specjalizuje się w Pokémonach Walczących.

Historia

Brawly po raz pierwszy pojawił się w odcinku Mistrz wielkiej fali. Ash był bardzo zirytowany, że Brawly odłożył walkę w sali na rzecz surfingu. Brawly trenuje swoje Pokémony, biorąc je na surfing, a przez to uczą się uników i skoncentrowania się na zachowaniu równowagi, ale Ash tego nie wiedział i stwierdził, że to jest głupie. Połączenie szczególnej formy uników i pychy Asha doprowadziło do tego, że Ash przegrał. Potem Ash szkolił się przez kilka tygodni w oczekiwaniu na rewanż.

Brawly ponownie pojawił się w odcinku Spotkanie z Meditite!, gdzie Ash walczył z jedną z uczennic Brawly'ego w czasie burzy. Brawly pojawił się i powiedział do nich, by odwołali mecz do czasu minięcia burzy.

Brawly doprowadził każdego, nawet Zespół R, do jaskini na brzegu, by przeczekać burzę. Po obejrzeniu bitwy, Brawly zgodził się na rewanż w prywatnej arenie na wybrzeżu Dewford.

Korzystając z nowych technik Pokémonów i jego świeżo złapanego Corphisha, Ash był w stanie zdobyć Odznakę Uderzenia.

Brawly trenował raz z Chuckiem, Lideream Sali w Johto. Brawly uczy wielu miejscowych, jak surfować, a także jak trenować Pokémony.

Pokémony

Machop
Brawly Machop.pngDebiut: Mistrz wielkiej fali Machop pierwszy raz pojawił się w odcinku Mistrz wielkiej fali. Był wykorzystany do walki z Ashem zarówno w pierwszej walce jak i w rewanżu. W pierwszej walce został wysłany do walki z Tailowem. Pomimo Ataków Skrzydeł Taillowa, Machop go pokonał. Jednak przegrał w bitwie z Treecko.W rewanżu, tak jak w pierwszym meczu, został wybrany jako pierwszy Pokémon Brawly'ego. Prawie pokonał Treecko, lecz trener go odwołał. Przegrał z Corphishem.
Ataki
Krzyżo Cios i Cios Karate
Makuhita → Hariyama
Brawly Hariyama.pngDebiut: Mistrz wielkiej fali

Osobny artykuł: Hariyama Brawly'ego

Hariyama jest głównym Pokémonem Brawly'ego. Pojawił się poraz pierwszy jako Makuhita w odcinku Mistrz wielkiej fali. Był drugim wyborem Brawly'ego w pierwszej walce z Ashem. Ewoluował w trakcie walki z Treecko, którego pokonał. W rewanżu pokonał Corphisha i prawie pokonał Treecko, lecz dzięki strategii Asha Hariyama został pokonany po ciężkiej bitwie.

Ataki
Atak Życia, Siła Ramion, Sejsmiczny Wstrząs i Nokaut
Liderzy Sal w regionie Hoenn

Plik:FileStone Badge.png
Roxanne
w mieście Rustboro

Plik:FileKnuckle Badge.png
Brawly
na wyspie Dewford

Plik:FileDynamo Badge.png
Wattson
w mieście Mauville

Plik:FileHeat Badge.png
Flannery
w mieście Lavaridge

Plik:FileBalance Badge.png
Norman
w mieście Petalburg

Plik:FileFeather Badge.png
Winona
w mieście Fortree

Plik:FileMind Badge.png
Tate i Liza
w mieście Mossdeep

Plik:FileRain Badge.png
Wallace/Juan
w mieście Sootopolis

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki