Fandom

Pokémon Wiki

Bouffalant Aldera

3190stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Bouffalant Aldera
アデクのバッフロン Adeku's Buffron
Alder Bouffalant.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Wchłanianie Soków
Trenerzy Alder
Obecna lokalizacja Z Alderem
Historia
Debiut Trzecia bitwa Asha i Tripa!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Bouffalant Aldera jest jedynym znanym i głównym Pokémonem mistrza regionu Unova, Aldera.

Historia

Bouffalant Aldera zadebiutował w odcinku Trzecia bitwa Asha i Tripa! w retrospekcji Tripa. W latach wcześniejszych, Trip udział w festiwalu, gdzie występował Alder. Mistrz był zaangażowany w walkę z Herdierem przy użyciu Bouffalanta, który zdobył zwycięstwo z zastosowaniem zaawansowanej Szarży Bouffalanta. Po bitwie, Trip przedstawił się Alderowi, a ten przedstawił mu Bouffalanta, a Trip dał mu trochę jedzenia z ręki.

Bouffalant i jego trener ponownie pojawili się w odcinku Ash kontra Wielki Mistrz!, tym razem osobiście. Kiedy Ash i Trip napotkali Aldera na obrzeżach Nimbasy, rzucił im wyzwanie do bitwy, która pierwotnie miała być walką dwa na jednego. Trip był jednak zniesmaczony widząc, jak jego idol zmienił swoją osobowość z poważnej postawy od pierwszego spotkania i wybiegł. Ash zaakceptował wyzwanie Aldera. Choć Ash i Pikachu walczyli na poważnie, to Alder zasnął w czasie bitwy. Zirytowany tym, Bouffalant zaatakował go Szarżą i staranował go z drzewem, ale uspokoił się, gdy Alder dał mu jabłko. Później, Alder wysłany Bouffalanta do walki z szalejącym Gigalithem, ale szybko zdecydował się zmierzyć z problemem sam na sam.

EP714.png

Alder i Bouffalant

Bouffalant pojawił się w fantazji w odcinku Climbing the Tower of Success!.

W BW092, Bouffalant pojawił się w walce z Serperiorem Tripa. Bitwa ta została kontynuowana w kolejnym odcinku, gdzie okazało się, że jego zdolność to Wypijacz Soków. Bouffalant okazał się zbyt silnym dla Tripa i wygrał z jego stworkiem.

Osobowość i cechy

Bouffalant przedstawiony został do podjęcia walki na poważnie i ma trochę temperamentu, ale ma też czułe strony, ponieważ pozwolił Tripowi dać mu jedzenie i lizał twarz Aldera po zjedzeniu jabłka od niego.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki