FANDOM

Bonnie (jap.ユリーカ Eureka) - Wraz ze swoim bratem Clemontem są towarzyszami Asha w regionie Kalos.

Historia

Po raz pierwszy zaobserwowano Bonnie z jej bratem Clemontem w Mieście Lumiose. Oboje stali przed Wieżą Pryzmatyczną i oglądali Asha próbującego dostać się do niej, by zawalczyć w Sali Lumiose. Gdy Ash został wyrzucony z budynku, Clemont uratował go za pomocą swojego "Clemontic Gear", podczas gdy Bonnie uratowałą Pikachu Asha łapiąc go, zanim uderzył w ziemię. Myśląc, że jest nie groźny, Bonnie przytuliła Pikachu, który użył Pioruna, rażąc prądem dziewczynkę. Bonnie szybko przeprosiła i wyjaśniła, że jest zbyt młoda, by mieć własnego pokemona i dlatego zawsze staje się podekscytowana, kiedy ma szanse jakiegoś poznać. Chociaż nie może posiadać własnego pokemona, bierze udział w innych działaniach, kiedy może. Gdy Clemont i Ash toczyli walkę ze sobą, ona sędziowała. Później razem z Ashem i Clemontem zanieśli Froakiego do Prof. Sycamore, który został ranny podczas bitwy z Zespołem R.

W Pościg w mieście Lumiose! Bonnie spotkała Garchompa Prof. Sycamore, który bawił się z innymi pokemonami profesora, zanim Zespół R dostał się do laboratorium. Bonnie dołączyła do grupy, by pomóc Ashowi i Clemontowi uwolnić rozwścieczonego Garchompa od urządzenia kontrolującego, gdzie patrzyła jak jej brat używa jednego z jego wynalazków, aby włamać się do Wieży Pryzmatycznej.

W Bitwa na powietrzne umiejętności! Bonnie i Clemont oficjalnie postanowili towarzyszyć Ashowi w jego podróży po Kalos. Później w odcinku, grupa spotkała dzikiego Dedenne. Bonnie zapytała Clemonta, aby pozwolił jej zachować Dedenne. Za zgodą Asha, Bonnie próbowała zaoferować jagody dla Dedenne, ale dziki Fletchling ukradł jagody, płosząc przy tym Dedenne. Później razem z bratem oglądali, jak Ash łapie Fletchlinga. Gdy został złapany, Bonnie skarciła Fletchlinga za kradzież jedzenia dla Dedenne. Pokemon szybko przeprosił. Dedenne później oglądała bohaterów, chowając się za skałą.

Następnie, w Zadziwiająco zawadiacka przyjaźń! Bonnie spotkała Dedenne z poprzedniego odcinka, który ukradł jedzenie dla Pikachu i Fletchlinga. Błagała Clemonta, by złapał go dla niej, ale Dedenne był zmuszony wykopać dziury, bo schować się przed bohaterami, co spowodowało zagubienie się Pikachu i Dedenne. Ostatecznie, Pikachu i Dedenne wrócili do bohaterów, ale poprzednie spotkanie z Zespołem R bardzo wyczerpało Dedenne, ku przerażeniu Bonnie. Gdy Dedenne naładował swoją energię elektryczną, dzięki jednemu z wynalazków Clemonta, zbliżył się do chłopaka, po czym pod jego nadzorem walczył z Zespołem R. Potem Dedenne pozwoliła się złapać Clemontowi, który oddał Dedenne Bonnie, by ta opiekowała się nim. Od tego czasu, Dedenne podróżuje w torbie dziewczyny.

W odcinku Od A do Z!, Bonnie znalazła dziwnego, zielonego Pokémona, który odpoczywał w jej torbie. Pokémon wpadł w panikę widząc Bonnie i próbował uciec, bezskutecznie. Kiedy bez skutków Ash i Serena próbowali go odnaleźć w Pokedexie, Bonnie nazywany go Squishy (jap プニちゃん Puni-chan) z powodu nieznania gatunku. Dziewczynka postanowiła się nim zająć. Niestety, Squishy szybko uciekł z powodu paniki Dodrio spowodowanej przez Sawyera Grovyle. Choć szybko dogonił go, Pokémon został porwany przez Zespół Flare Grunts kierowanego przez Celosia. Ash i Sawyer byli w stanie uratować Squishy przed Zespołem Flare, Bonnie złapała go gdy spadał.

Charakter

Bonnie jest młodą i wesołą dziewczyną, która zawsze jest podekscytowana, gdy spotyka nowego pokemona. Czasami, jest zbyt inwazyjna dla pokemonów, podobnie jak Iris, Burgundy i Bianca, powodując, że ją atakują. Jest bardzo dumna z osiągnięć jej brata wynalazcy, ale czasami krytykuje go, gdy jego wynalazki nie działają. Obecnie z nieznanych powodów, próbuje znaleźć żonę dla Clemonta, co było po raz pierwszy widoczne, gdy spytała się Violi i Jessici, czy mogą poślubić jej brata. Powoduje to, że Clemont się zawstydza i łapie ją swoją "ręką Aipom".

Bonnie nie lubi być pomijana. W Podniebne Bitwy! była zdenerwowana, ze względu jej niskiego wzrostu, by szybować w powietrzu. W A Stealthy Challenge!, naiwnie pyta Frogadiera Asha, czy może zmienić się z powrotem we Froakie, żeby mogła zobaczyć jego ewolucję, gdzie Clemont mówi jej, że jest to niemożliwe. Chociaż nie może posiadać własnego Pokemona, bierze udział w działaniach, które może robić w swoim wieku, takich jak sędziowanie nieoficjalnych walk. Również prosi o pozwolenie brata by "pilnować" Pokémony, żeby trenować do czasu, aż stanie się trenerka. Lubi dbać o Pokemony przyjaciół, a szczególnie lubi szczotkować ich futro. Uwielbia, jak bohaterowie pozwalają jej uczestniczyć w tych samych działaniach co oni. Gdy ktoś jej na coś nie pozwoli (jak w Podniebne Bitwy!, kiedy niepozwolono jej szybować w powietrzu), lub w przeciwnym razie, nie jest w stanie tego zrobić, co powoduje u niej dąsy. Te osiągnięcia mogą wydawać się małe, ale są dobrym sposobem, by Bonnie dowiedziała się więcej na temat bycia trenerem.

Bonnie jest pokazana jako niewinnie niewiedząca o strasznych rzeczach, widząc je bardziej jako "interesujące" lub "zabawne". Jest to widoczne w Szukając schronienia przed burzą! i Scary Hospitality!, kiedy nastają nadprzyrodzone zjawiska, które przerażają jej starszych towarzyszy podróży, Bonnie jest szczęśliwa, szukając źródła tego zjawiska. To nie znaczy, że Bonnie się nie boi. Mimo, że nie ma problemu z oglądaniem bitew Pokémon, Bonnie nie lubi zastraszania i przemocy jednostronnej, więc często w takich sytuacjach chowa twarz w ubrania Clemonta lub Sereny.

W sumie, Bonnie jest jeszcze dzieckiem. W odcinku Walcząc na cienkim lodzie!, ledwo stała na nogach, gdyż była zmęczona. Dlatego wiec musiała prędzej pójść spać. W Wstrząsająca zamiana! zaczęła płakać po tym, jak straciła Dedenne. Ash i Serena musieli pomóc jej się uspokoić i zachęcali ją, by się nie poddawała. W Waśnie Spadkobierców! okazało się, że nie lubi marchewki.

Bonnie jest zakochana w pokemonach, więc można często zobaczyć ją w ubraniach przedstawiających je, np. piżama Tyrantrum, strój kąpielowy Slowbro, fartuch Snubbulla i zimowy strój Delibirda.

Pokemony

Opiekuje się

Bonnie and Dedenne.png
Dedenne

Zaprzyjaźnione

677 mini.png Espurr
Lacy Espurr.png Espurr to dziki Pokémon, z którym bawiła się Bonnie, gdy była oddzielona od grupy.
Znane ataki Espurra to: Ochrona i Psychika.
669 mini.png Flabébé
Bonnie Flabébé.png Ta Flabébé zaprzyjaźniła się z Bonnie ze względu na jej włosy, gdyż na nich był kwiat, podobny do kwiatu Flabébé. Clemont próbował złapać Flabébé, by dać go siostrze, jednak okazało się, że należy do Greya i Florence. Bonnie postanowiła znaleźć dla Flabébé nowy kwiat. Flabébé przebywała na jej głowie do czasu, gdy znaleźli kwiat dla Flabébé. Później, gdy Zespół R zaatakował, pomogła za pomocą Aromaterapii, dezorientując Zespół R. Pod koniec odcinka, dołączyła do Florencji i pożegnała się z Bonnie.
131 mini.png Lapras
Lapras XY049.png

Tymczasowe

172 mini.png Pichu
Bonnie Pichu.png
672 mini.png Skiddo
Bonnie Skiddo.png
704 mini.png Goomy
Serena Bonnie Goomy.png
473 mini.png Mamoswine
Clemont Bonnie Mamoswine.png

Artworki

Bonnie XY 2.png Bonnie XY 3.png
Inne Artworki z
Serii XY

Głosy aktorów

Japonia: 伊瀬茉莉也 Mariya Ise
Stany Zjednoczone: Alyson Leigh Rosenfeld
Polska: Natalia Jankiewicz

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki