Fandom

Pokémon Wiki

Bohaterowie Prawdy i Ideałów

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Plik:Hero of Truth Ideals M14.png
Bohater Prawdy i Bohater Ideałów to postacie z obu wersji filmu czternastego.

Są to bracia bliźniacy i synowie króla Ludu Doliny, który żył tysiąc lat temu w Królestwie Doliny.

Pewnego dnia, dwaj bracia zaczęli walczyć o swoje przekonania i rozpoczęli wojnę w tym procesie. Wojna zniszczyła królestwo i spowodowała Moc Smoka, która wzbogaca ich królestwo, które staje się niszczycielskie i chaotyczne, powodując zniszczenie ziemi.

Chaos Mocy Smoka zmusił króla do korzystania z mocy Victiniego, by przenieść Miecz Doliny do nowej lokalizacji, która w ​​końcu stała się miastem Eindoak. Po uspokojeniu mocy, król zmarł. Reshiram i Zekrom, wyczerpani z walki, powrócili w kamienie zwane "Smoczymi Kamieniami". Bracia złożyli kamienie w tajnej jaskini ukrytej głęboko pod zamkiem.

Pokémony

Reshiram
200pxDebiut: Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram

Główny artykuł: Reshiram (film 14)

Reshiram był używany przez Bohatera Prawdy w wojnie między braćmi. Po długiej i zaciętej walce z Zekromem, Reshiram został przywrócony do postaci kamienia i pozostał w ten sposób, aż obudził się w przyszłości.

Ataki
Fuzja Flary, Niebieska Flara, Miotacz Płomieni i Pazur Smoka
Zekrom
200pxDebiut: Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram

Główny artykuł: Zekrom (film 14)

Zekrom był używany przez Bohatera Ideałów w wojnie między braćmi. Po długiej i zaciętej walce z Reshiramem, Zekrom został przywrócony do postaci kamienia i pozostał w ten sposób, aż obudził się w przyszłości.

Ataki
Oddech Smoka, Taran Zen, Fuzja Pioruna i Uderzenie Pioruna

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki