Fandom

Pokémon Wiki

Blitzle

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

PokémonBlitzle to Pokémon typu elektrycznego. Ewoluuje w Zebstrikę.

Biologia

Fizjologia

Blitzle jest biało-czarnym Pokémonem zebrą z grubymi, białymi paskami na szyi, klatce piersiowej, plecach i tylnych nogach. Ma duży, zaokrąglony ciemny nos i owalne oczy z niebieskimi irysami i żółtymi twardówkami. Blitzle posiada kolczastą białą grzywę, zakończoną z przodu ostrym piorunopodobnym czubkiem. Blitzle ma także trójkątne ciemne uszy z niebieską skórą na wewnętrznej stronie. Jego nogi są głównie białe z czarnymi kopytami, a ogonjest spiczasty w kolorze białym.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Jego grzywa może złapać błyskawice i przechowywać energię elektryczną. Grzywa świeci, kiedy Blitzle rozładowuje prąd.

Zachowanie

Blitzle zbierają się tam, gdzie są burze, aby złapać błyskawice i przechowywać energię elektryczną w grzywach. Komunikują się ze sobą poprzez zapalanie grzyw.

Siedlisko

Dieta

Blitzle są roślinożerne.

W anime

Najważniejsze występy

Blitzle zadebiutował w odcinku Zaginiona muszelka Oshawotta! pod własnością Stephana. Walczył z nim Oshawott Asha, który stracił muszelkę. Później był rewanż, gdzie Blitzle został pokonany.

Drugoplanowe role

Blitzle pojawił się w czternastym filmie pod własności Luisy.

Kilka Blitzle pojawiło się w centrum opieki w odcinku Samotny Deino!.

Blitzle pojawił się w wielu epizodycznych rolach.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW028 Blitzle, Elektryzujący Pokémon. Jego grzywa czasami się świeci, bo Blitzle przechowuje w niej energię elektryczną.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki