Wikia

Pokepédia

Blissey Siostry Joy

Komentarze0
2538stron na
tej wiki
Blissey Siostry Joy
Nurse Joy Blissey
ジョーイのハピナス Joy's Happinas
Informacje
Debiut To Blissey
Miejsce złapania Happy Town
Ewoluuje przed To Blissey
Płeć Żeńska
Zdolność Nieznana
Aktualna lokalizacja Happy Town
ChanseyBlissey
Ten Pokémon spędził nieznaną liczbę odcinków jako Chansey.

Blissey to Pokémon należący do Siostry Joy, który pojawił się w odcinku To Blissey.

Historia

Ash i jego przyjaciele spotkali się z Blissey w Centrum Pokémon. Widząc, że byli głodni, ta dała im jedzenie, ale ze względu na entuzjazm, żywność wyleciała z jej rąk na nich. Niezdany Pokémon z dobrymi intencjami im bardziej starał się pomóc, tym więcej problemów spowodował.

File-Jessie Chansey

Chansey i Jessie

Kiedy Zespół R próbował ukraść jedzenie z centrum, Jessie spotkała Blissey i natychmiast ją rozpoznała. Jessie następnie wyjaśnia Jamesowi i Meowthowi, że uczyła się z Blissey jako Chansey w szkole i stały się najlepszymi przyjaciółkami. Jessie niestety nie zakwalifikowała się do bycia pielęgniarką i opuściła szkołę. Chansey dostała od Jessie medal, aby mogły zapamiętać siebie. Blissey potem dała Zespołowi R większość żywności ze spiżarni.

Inni w Centrum Pokémon obwiniali Blissey. Chcąc pomóc swojej koleżance, Jessie udawała, że nabrała Blissey, by ta dała im jedzenie. Także fałszywie atakowała ją, aby Siostra Joy i inni jej wierzyli. W końcu Zespół R został pokonany.

Blissey także pojawiła się we wspomnieniach Jessie w odcinku Jedna wielka rodzina Happiny.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki