Wikia

Pokémon Wiki

Blissey Siostry Joy

2886stron na
tej wiki
Komentarze0
Blissey Siostry Joy
ジョーイのハピナス Joy's Happinas
Nurse Joy Blissey.png
Informacje
Płeć Samice
Zdolność Nieznana
Trenerzy Siostry Joy
Miejsce złapania Happy Town
Obecna lokalizacja Z Siostrami Joy
Historia
Debiut To Blissey
Złapany w Widziane w To Blissey
Ewoluuje w Przed To Blissey
113MS.png242MS.png
Spędziła nieznaną liczbę odcinków jako Chansey.

Blissey to Pokémon należący do Siostry Joy, który pojawił się w odcinku To Blissey.

Historia

Ash i jego przyjaciele spotkali się z Blissey w Centrum Pokémon. Widząc, że byli głodni, ta dała im jedzenie, ale ze względu na entuzjazm, żywność wyleciała z jej rąk na nich. Niezdany Pokémon z dobrymi intencjami im bardziej starał się pomóc, tym więcej problemów spowodował.

File-Jessie Chansey.png

Chansey i Jessie

Kiedy Zespół R próbował ukraść jedzenie z centrum, Jessie spotkała Blissey i natychmiast ją rozpoznała. Jessie następnie wyjaśnia Jamesowi i Meowthowi, że uczyła się z Blissey jako Chansey w szkole i stały się najlepszymi przyjaciółkami. Jessie niestety nie zakwalifikowała się do bycia pielęgniarką i opuściła szkołę. Chansey dostała od Jessie medal, aby mogły zapamiętać siebie. Blissey potem dała Zespołowi R większość żywności ze spiżarni.

Inni w Centrum Pokémon obwiniali Blissey. Chcąc pomóc swojej koleżance, Jessie udawała, że nabrała Blissey, by ta dała im jedzenie. Także fałszywie atakowała ją, aby Siostra Joy i inni jej wierzyli. W końcu Zespół R został pokonany.

Blissey także pojawiła się we wspomnieniach Jessie w odcinku Jedna wielka rodzina Happiny.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki