FANDOM

Blissey Siostry Joy
ジョーイのハピナス Joy's Happinas
Nurse Joy Blissey.png
Informacje
Płeć Samice
Zdolność Nieznana
Trenerzy Siostry Joy
Miejsce złapania Happy Town
Obecna lokalizacja Z Siostrami Joy
Historia
Debiut To Blissey
Złapany w Widziane w To Blissey
Ewoluuje w Przed To Blissey
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Blissey to Pokémon należący do Siostry Joy, który pojawił się w odcinku To Blissey.

Historia

Ash i jego przyjaciele spotkali się z Blissey w Centrum Pokémon. Widząc, że byli głodni, ta dała im jedzenie, ale ze względu na entuzjazm, żywność wyleciała z jej rąk na nich. Niezdany Pokémon z dobrymi intencjami im bardziej starał się pomóc, tym więcej problemów spowodował.

File-Jessie Chansey.png

Chansey i Jessie

Kiedy Zespół R próbował ukraść jedzenie z centrum, Jessie spotkała Blissey i natychmiast ją rozpoznała. Jessie następnie wyjaśnia Jamesowi i Meowthowi, że uczyła się z Blissey jako Chansey w szkole i stały się najlepszymi przyjaciółkami. Jessie niestety nie zakwalifikowała się do bycia pielęgniarką i opuściła szkołę. Chansey dostała od Jessie medal, aby mogły zapamiętać siebie. Blissey potem dała Zespołowi R większość żywności ze spiżarni.

Inni w Centrum Pokémon obwiniali Blissey. Chcąc pomóc swojej koleżance, Jessie udawała, że nabrała Blissey, by ta dała im jedzenie. Także fałszywie atakowała ją, aby Siostra Joy i inni jej wierzyli. W końcu Zespół R został pokonany.

Blissey także pojawiła się we wspomnieniach Jessie w odcinku Jedna wielka rodzina Happiny.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki