Fandom

Pokémon Wiki

Blastoise

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
008MS.png Wartortle
Pokémon
Caterpie 010MS.png
#009
Generacja I
Blastoise
カメックス Kamex
009MS.png
Blastoise.png

Pokémon Żółw
Typy
Woda
Zdolności
Strumień Leczniczy Deszcz
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
PotworyWodne
Statystyka płci

Na jedną samice przypada siedem samców.

Waga Wzrost
85,5 kg 1,6 m
Statystyki
HP
79
Atak
83
Obrona
100
Sp. Atak
85
Sp. Obrona
105
Szybkość
78
Styl Ciała Odcisk łapy
Body06.png F009.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Blastoise

Blastoise (jap. カメックス) to Pokémon typu Woda. Ewoluuje z Wartortle'a i jest ostateczną formą Squirtle. Może Mega Ewoluować w Mega Blaistoise-a (używając Blastoisinite).

Biologia

Fizjologia

Blastoise, tak jak jego poprzednie formy, jest żółwiem. Jego skorupa nie zmienia koloru. U góry pancerza, tuż za łapami, znajdują się dwa działka (są na takiej samej wysokości, co jego górne kończyny). Jest największą formą w swoich ewolucji. Porusza się na dwóch łapach, jest ciężki i masywny. Ma potężną głowę o tym samym, jak jego skóra, kolorze, zaś dolną szczękę o zabarwieniu takim samym jak dół jego skorupy. Jego czaszka jest bardzo twarda, co jest jednym z atutów tego pokemona.

Zachowanie

Blastoise mimo, iż jego gabaryty na to nie wskazują, jest bardzo delikatny i spokojny. Są również bardzo dobrymi wojownikami oraz cennymi sprzymierzeńcami. Dzikie Blastoise zazwyczaj przewodzą stadom Squirtle albo Wartortle. Podczas używania armatek zapierają się mocno o podłoże, ponieważ strumień wody jest wystrzeliwany z nich pod dużym ciśnieniem. Mogą być ostrożne co do ludzi, ale stanowią bardzo dobrych sojuszników w walce. Dzikie Blaistoise są w naturze przywódcami jakiejś grupy Squirtle'i lub Wartortle'i. Mocno zapierają się nogami w ziemię przy wystrzelaniu z armatek, ze względu na wielką siłę strumienia.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki