Fandom

Pokémon Wiki

Blaine

3274strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Blaine jest Liderem Sali na Wyspie Cinnabar. Specjalizuje się w Pokémonach Ognistych i daje każdemu, kto go pokona, Odznakę Wulkanu.

Historia

File-Blaine Disguise anime.png

Przebranie Blaine'a

Pojawił się w odcinkach Zagadki do rozwiązania i Panika w wulkanie.

Blaine prowadził Salę Cinnabar, lecz na wyspę przybywało wiele turystów. Zamiast silnych trenerów i poważnych zawodników, Centrum Wyspy Cinnabar przepełniało się urlopowiczami.

Blaine zamknął salę oraz centrum i otworzył hotel niedaleko wulkanu. Ukrył się zakładając perukę i okulary, mówiąc zmieniał również głos. Blaine lubi zadawać zagadki nawet w nieodpowiednich sytuacjach.

Gdy Ash, Misty i Brock go znaleźli, zadawał im dużo zagadek. Dzięki temu, że Misty je odgadywała, odnaleźli jego hotel. Pod hotelem znajdowała się sala. Ash rzucił mu wyzwanie, a ten je przyjął. W tej walce Ash poniósł porażkę.

Potem Zespół R chciał ukraść jego Magmara. Nie udało im się to, jednak przez ich broń skały zaczęły pękać, a inni zrozumieli, że wulkan niedługo wybuchnie.

W końcu przy pomocy Pokémonów zaczęto zatrzymywać wybuch. Nawet Charizard Asha zaczął pomagać, gdy zobaczył pracę Magmara.

Ash i Blaine stoczyli rewanż na kraterze wulkanu. Ash go pokonał, przez co zdobył Odznakę Wulkanu.

Pokémony

Blaine's Ninetales.png Ninetales
Ninetales był użyty do pierwszej walki Blaine'a z Ashem. Mimo pięknego wyglądu jego potężny Ognisty Wir był wstanie pokonać Squirtle'a Asha. Ninetales został odwołany, gdy Ash wysłał swojego Charizarda.

Ninetales zna tylko Ognisty Wir.

Debiut Zagadki do rozwiązania
Blaine's Rhydon.png Rhydon

Gdy Ash wybrał Charizarda, Blaine wybrał Rhydona. Ponieważ Charizard nie chciał walczyć, Ash wysłał do walki Pikachu. Pikachu poradził sobie łatwo z Rhydonem i go pokonał.

Rhydon zna takie ruchy jak Wirujący Róg i Atak Furii.

Debiut Zagadki do rozwiązania
Blaine's Magmar.png Magmar
Główny artykuł: Magmar Blaine'a

Pierwszy raz pojawił się w odcinku Zagadki do rozwiązania. Zna zdolność Powietrzna Lanca. Był użyty do walki z Pikachu Asha. Pokonał go przez co Ash przegrał walkę z Blaine'em. Pojawił się w odcinku Panika w wulkanie, gdzie pomagał innym zatrzymać erupcję wulkanu. W rewanżu Asha i Blaine'a, Magmar walczył z Charizardem. Po ciężkiej bitwie na kraterze wulkanu, Magmar został pokonany.

Debiut Zagadki do rozwiązania
Liderzy Sal w regionie Kanto
Boulder Badge.png
Brock
Marmoria
Cascade Badge.png
Misty
Azuria
Thunder Badge.png
Por. Surge
Orania
Rainbow Badge.png
Erika
Prizmania
Soul Badge.png
Koga
Parmania
Marsh Badge.png
Sabrina
Safrania
Volcano Badge.png
Blaine
Cinnabar
Earth Badge.png
Giovanni
Wertania

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki