Fandom

Pokémon Wiki

Blaine

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Blaine

カツラKatsura

File-Blaine anime.png
Blaine
Płeć Męska
Miasto Wyspa Cinnabar
Region Kanto
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Cinnabar
Odznaka Odznaka Wulkanu
Specjalizacja Typ Ogień
Debiut Zagadki do rozwiązania

Blaine jest Liderem Sali na Wyspie Cinnabar. Specjalizuje się w Pokémonach Ognistych i daje każdemu, kto go pokona, Odznakę Wulkanu.

Historia

File-Blaine Disguise anime.png

Przebranie Blaine'a

Pojawił się w odcinkach Zagadki do rozwiązania i Panika w wulkanie.

Blaine prowadził Salę Cinnabar, lecz na wyspę przybywało wiele turystów. Zamiast silnych trenerów i poważnych zawodników, Centrum Wyspy Cinnabar przepełniało się urlopowiczami.

Blaine zamknął salę oraz centrum i otworzył hotel niedaleko wulkanu. Ukrył się zakładając perukę i okulary, mówiąc zmieniał również głos. Blaine lubi zadawać zagadki nawet w nieodpowiednich sytuacjach.

Gdy Ash, Misty i Brock go znaleźli, zadawał im dużo zagadek. Dzięki temu, że Misty je odgadywała, odnaleźli jego hotel. Pod hotelem znajdowała się sala. Ash rzucił mu wyzwanie, a ten je przyjął. W tej walce Ash poniósł porażkę.

Potem Zespół R chciał ukraść jego Magmara. Nie udało im się to, jednak przez ich broń skały zaczęły pękać, a inni zrozumieli, że wulkan niedługo wybuchnie.

W końcu przy pomocy Pokémonów zaczęto zatrzymywać wybuch. Nawet Charizard Asha zaczął pomagać, gdy zobaczył pracę Magmara.

Ash i Blaine stoczyli rewanż na kraterze wulkanu. Ash go pokonał, przez co zdobył Odznakę Wulkanu.

Pokémony

Blaine's Ninetales.png Ninetales
Ninetales był użyty do pierwszej walki Blaine'a z Ashem. Mimo pięknego wyglądu jego potężny Ognisty Wir był wstanie pokonać Squirtle'a Asha. Ninetales został odwołany, gdy Ash wysłał swojego Charizarda.

Ninetales zna tylko Ognisty Wir.

Debiut Zagadki do rozwiązania
Blaine's Rhydon.png Rhydon

Gdy Ash wybrał Charizarda, Blaine wybrał Rhydona. Ponieważ Charizard nie chciał walczyć, Ash wysłał do walki Pikachu. Pikachu poradził sobie łatwo z Rhydonem i go pokonał.

Rhydon zna takie ruchy jak Wirujący Róg i Atak Furii.

Debiut Zagadki do rozwiązania
Blaine's Magmar.png Magmar
Główny artykuł: Magmar Blaine'a

Pierwszy raz pojawił się w odcinku Zagadki do rozwiązania. Zna zdolność Powietrzna Lanca. Był użyty do walki z Pikachu Asha. Pokonał go przez co Ash przegrał walkę z Blaine'em. Pojawił się w odcinku Panika w wulkanie, gdzie pomagał innym zatrzymać erupcję wulkanu. W rewanżu Asha i Blaine'a, Magmar walczył z Charizardem. Po ciężkiej bitwie na kraterze wulkanu, Magmar został pokonany.

Debiut Zagadki do rozwiązania

Liderzy Sal w regionie Kanto
File-Boulder Badge.png
Brock
w Mieście Marmoria
File-Cascade Badge.png
Misty
w Mieście Azuria

File-Thunder Badge.png
Por. Surge
w Mieście Orania

File-Rainbow Badge.png
Erika
w Mieście Prizmania
File-Soul Badge.png
Koga
w Mieście Parmania
File-Marsh Badge.png
Sabrina
w Mieście Safrania
File-Volcano Badge.png
Blaine
na Wyspie Cinnabar
File-Earth Badge.png
Giovanni
w Mieście Wertania

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki