Fandom

Pokémon Wiki

Bidoof

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Pokémon Bidoof to Pokémon typu normalnego. Ewoluuje w Bibarela.

Wygląd

Fizjologia

Bidoof jest niewielki i brązowy. Posiada duże przednie zęby, których używa do obgryzania lasu. Bidoof ma czerwony nos, czarny ryjek i kremowy spód. Ma również czarne łapy z błoną pławną. Może poruszać się na dwóch łapach tak jak ludzie.

Różnice płci

Ogon samca Bidoofa składa się z pięciu kępek futra, podczas gdy ogon samicy ma tylko trzy kępki.

Specjalne umiejętności

Zachowanie

Bidoof ciągle obgryza twarde powierzchnie, ponieważ jego zęby stale rosną. Gdy nie może nic obgryzać, staje się agresywny, ponieważ jego długie zęby powodują ból i są niewygodne.

Środowisko naturalne

Bidoof buduje gniazda wzdłuż zbiorników wodnych.

Odżywianie

Bidoof żywi się głównie nasionami, korzeniami i roślinami. Czasami zjada również jagody.

W anime

Ważniejsze występy

Wiele Bidoofów pojawiło się w odcinku Stawić czoła Steelixowi!, gdzie Steelix terroryzował ich siedlisko po tym jak Zespół R przypadkowo wbił trzy łopaty w jego głowę.

Bidoofy pojawiły się również pod opieką Reggie'ego w odcinku Zagubiona liderka, a potem w Uchronić świat od dewastacji.

Drugoplanowe role

Bidoof zadebiutował w anime w krótkiej scenie w odcinku Pierwsza podróż, pojawiając się w naturalnym środowisku.

Bidoof pojawił się też jako członek gildii Wigglytuffa.

Bidoof, z jego ewolucją, wygłosił krótkie pojawienie się w filmie Giratina i Strażnik Nieba.

Bidoof pojawił się w Letnia szkoła już nas woła.

Bidoof również pojawił się w odcinku Jedna wielka rodzina Happiny w fantazji Jessie.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
DP023 Bidoof, Pokémon Puchomysz. Swoimi mocnymi zębami obgryza drzewa i skały. Zamieszkuje tereny podmokłe.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki