Fandom

Pokémon Wiki

Bibarel

3143strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Bibarel to Pokémon typu normalnego i wodnego. Ewoluuje z Bidoofa.

Wygląd

Fizjologia

Bibarel to duży, brązowy gryzoń poruszający się na dwóch nogach. Na klatce piersiowej ma jasną plamę przypominającą śliniaczek, ma również duży, szeroki, ciemnobrązowy ogon z jasnobrązowym wzorem. Bibarel posiada duże zęby, których używa do obgryzania drzew.

Różnice płci

"Maska" samca Bibarela ma dwa koła więcej niż ta u samicy.

Specjalne umiejętności

Bibarel ma niewiarygodnie ostre przednie zęby, które są używane do wycinania małych drzew do budowy zapór i schronisk. Wtedy używa swojego dużego ogona do rzucania błotem, żeby utrzymać wodoszczelność jego domu.

Zachowanie

Bibarel jest bardzo pracowity. Najlepszym dowodem na to są domy i tamy budowane przez niego z błota i drewna.

Środowisko naturalne

Bibarele żyją w rzekach. Robią swoje gniazda z zapór budowanych z błota i drewna.

Odżywianie

Tak jak każdy Pokémon, Bibarel nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Bibarel pojawił się w odcinku Bibarel wie najlepiej pod dowództwem Isis. Odmówił on pomocy w budowaniu mostu, bo wiedział, że jest strukturalnie niestabilny.

Brat Paula, Reggie, posiada Bibarela, który ukazał się w odcinku Zagubiona liderka.

Drugoplanowe role

Bibarel zadebiutował w anime w krótkiej scenie w odcinku Pierwsza podróż, pojawiając się w naturalnym środowisku.

Bibarel pojawił w filmie Wzejście Darkraia.

Kilka Bibareli pojawiło się w krótkiej scenie w filmie Giratina i Strażnik Nieba.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
DP057 Bibarel, Pokémon Bóbr. Buduje tamy, w których mieszka. Słynie ze swojej pracowitości.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki